۱۱۰۰داوطلب در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و عشایر استان بوشهر ثبت‌نام کردند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
۱۱۰۰داوطلب در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا و عشایر استان بوشهر ثبت‌نام کردند

به گزارش چغادک نیوز،خسرو دهقانی در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد اظهار داشت: در این راستا برای انتخابات شوراهای اسلامی ۹۲۸ شعبه و برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶۱ شعبه تعیین شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری تا ۲۲ فروردین ادامه دارد گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری به ۴ روش حضوری و غیرحضوری شامل اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز،  و حضور در دفاتر پیشخوان دولت و بخشداری‌ها می‌توانند نام‌نویسی کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه در ۵ روز گذشته یک‌هزار و ۱۵۲ نفر برای عضویت در شورای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری ثبت‌نام کرده‌اند افزود: از این شمار یک‌هزار و ۷۳ نفر معادل ۹۳ درصد نفر مرد و ۷۹ نفر زن هستند.

دهقانی با اشاره تعداد ثبت‌نام کنندگان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر افزود: در بوشهر ۹۰ نفر، دشتستان ۳۲۷ نفر، تنگستان نفر، دشتی ۱۴۶ نفر، دیر ۵۰ نفر، کنگان ۴۷ نفر، عسلویه ۷۲ نفر، دیلم ۳۶ نفر، جم ۱۲۲ نفر و در گناوه ۶۹ نفر به طور قطعی امروز جمعه ۲۰ فروردین ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر بیان اینکه ثبت‌نام برای تشکیل ۳۹۹ شورا روستا و ۱۵ تیره عشایری ادامه دارد تصریح‌کرد: بیشترین تعداد شورا در شهرستان دشتستان با ۱۰۰ شورا روستا است اسامی نهایی تایید صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا و عشایر اوایل خرداد اعلام می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false