حادثه تیراندازی و واژگونی خودرو در دیر ۵ مجروح و مصدوم در پی داشت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
حادثه تیراندازی و واژگونی خودرو در دیر ۵ مجروح و مصدوم در پی داشت

به گزارش چغادک نیوز،حسین ناظمیان‌پور مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به خبرنگار مهر گفت: با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک خودرو در جاده ساحلی روبروی شاهزاده ابوالقاسم بلافاصله تیم فوریت‌های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیر به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: سرنشینان این خودرو سه کودک چهار و دو ساله و یک خانم ۳۱ ساله بودند که از ناحیه دست، پا و صورت دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام هادی (ع) دیر انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: همچنین در پی تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی این شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در خیابان مقابل بسیج شهر دوراهک گزارش شد.

وی اظهار داشت: در این تیراندازی یک مرد ۳۰ ساله از ناحیه لگن مورد اصابت دو گلوله قرار گرفته و مجروح شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دوراهک به محل حادثه اعزام شد.

ناظمیان‌پور گفت: با حضور تیم فوریت‌های پزشکی دوراهک و پس از انجام کمک‌های اولیه و اقدامات کنترل خونریزی، مجروح به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false