افزایش بستری‌ها در بخش‌های کرونایی بوشهر به ۲۸۰ بیمار | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
افزایش بستری‌ها در بخش‌های کرونایی بوشهر به ۲۸۰ بیمار

به گزارش چغادک نیوز، سعید کشمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۶ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۲۸۰ نفر است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۴۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۶ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با ۶۵ سال سن با سابقه بیماری فشارخون و خانمی دیگر با ۹۱ سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۲۲ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد هشت نفر از آنها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

وی افزود: تا کنون  ۹۰۹ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۶هزار و ۶۸۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری بیان کرد: با شروع موج چهارم کرونا در کشور و همچنین افزایش مبتلایان در استان از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم دورهمی‌های خانوادگی نداشته و در کنترل موج چهارم کرونا یاری ده مدافعان سلامت باشند.

وی افزود: تا پیش از این سه شهرستان بوشهر، دیلم و دشتستان در وضعیت قرمز کرونایی بود که از دیروز پنج شهرستان گناوه، تنگستان، دشتی، عسلویه و کنگان از رنگ نارنجی به قرمز و دو شهرستان دیر و جم از رنگ زرد به نارنجی تبدیل شدند که این رنگبندی جدید زنگ خطری برای استان محسوب می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false