×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۴۰۰/۱/۱۸

شنیده می شود؛ گردهمایی رهروان ولایت با موضوع “تبیین مبانی اندیشه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب” هفته گذشته در یکی از مساجد گورک سادات از توابع شهرستان تنگستان با حضور ائمه جمعه برازجان و اهرم، رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری استان و برخی از چهره های سیاسی برگزار شد و در این آئین غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان و تیمور یزدان شناس پیرامون وحدت در انتخابات پیش روی به ایراد سخنرانی پرداخته اند.

شنیده می شود؛ صبحانه کاری غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، روزهای گذشته درشهر چغادک با سخنرانی یکی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر چغادک و با حضور عده ای از مردم این شهر برگزار شده است،  در این نشست صمیمی یکی از شهروندان با انتقاد از عملکرد ضعیف نماینده مردم بوشهر، غلامحسین کرمی را نماینده تمام استان ارزیابی نموده و کرمی نیز از مردم این شهر به جهت رای اعتماد به وی در انتخابات مجلس تشکر و قدر دانی به عمل آورده است.

شنیده می شود؛ مسئولین شعب شهرستانهای بوشهر، دشتی و تنگستان جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر انتخاب شده و بزودی  طی حکمی معرفی خواهند شد.

شنیده می شود؛ منوچهر متکی رئیس هیات اجرایی و همچنین سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان کشور  به دعوت از جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر بعد از ایام ماه مبارک رمضان جهت سخنرانی در همایش استانی و حفظ انسجام در بین نیروهای انقلابی استان، وارد شهر بوشهر خواهد شد.

شنیده می شود؛  حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی، عبدالله فاتحی، فرید محبی، سید محمد هاشمی فرد و حجت الاسلام عوض پور به عنوان هیات موسس شورای وحدت اصولگرایان استان بوشهر مشخص شده اند.

شنیده های محافل سیاسی و انتخاباتی حکایت از آن دارد؛ حجت الاسلام محمد جواد عزتی، غلامعلی قادریان جعفر پور کبگانی، حیدر رفاهی، پروین خوش بخت، خدیجه گرشاسبی، حمیده خاتون هلال بر و شهناز پولادی به احتمال زیاد از گزینه های مورد بررسی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در شورای اسلامی شهر بوشهر باشند.

شنیده می شود بزودی در استان بوشهر به عنوان اولین استان های کشور، نمایندگی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با حضور چهره های بنام اصلاح طلبان شکل خواهد گرفت.

شنیده می شود؛ برخی از چهره های غیر حزبی اصلاح طلبان استان بوشهر که به حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری امیدوار بوده اند، دیداری را با علی افراشته استاندار اسبق بوشهر در تهران داشته اند.

شنیده می شود؛ بر اساس اعلام فعالین سیاسی استان، فعلا گزینه نهایی احزاب سیاسی اصلاح طلب و نهاد اجماع ساز، سید حسن خمینی ومحمد خاتمی می باشد که خاتمی از این موضوع استقبال نکرده و آن را رد نموده است ولی فشارها بر روی خمینی نیز در حال افزایش می باشد که در همین راستا در روزهای آینده جلسه احزاب اصلاح طلب جهت متقاعد کردن وی انجام خواهد شد.

شنیده می شود؛ بر اساس اعلام فعالین سیاسی استان بوشهر، هم اکنون کاندیداتوری محمد باقر قالیباف کمرنگ شده و گزینه نهایی شورای وحدت اصولگرایان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی می باشد که در صورت ورود، حجت بر همه تمام شده و عده ای از کاندیداهای احتمالی مطرح شده کنار خواهند رفت و هم اکنون رایزنی ها جهت اعلام قطعی کاندیداتوری وی در حال افزایش می باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false