×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قطع انشعابات غیرمجاز آب در استان بوشهر با جدیت دنبال شود

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: تأمین آب اساسی‌ترین مشکل در استان بوشهر است و مدیران مربوطه نگاه ویژه ای به مسائل و مشکلات آب در استان داشته باشند.

وی از تلاش جدی برای رفع مشکلات حوزه آب استان خبر داد و اضافه کرد: به دلیل اهمیت بالای حوزه آب به صورت هفتگی نشست‌های بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب استان برگزار می‌شود و مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در استان برای تأمین آب مورد نیاز خاطرنشان کرد: رفع موانع برای تسریع در اجرای پروژه‌های آب در استان ضروری است و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.

وی نظارت بر اجرای پروژه‌ها را ضروری دانست و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری به صورت جدی نسبت به نظارت بر پروژه‌های مذکور اقدام کنند.

گراوند با اشاره به قطع انشعابات غیرمجاز در استان تصریح کرد: فرمانداران استان موضوع قطع انشعابات غیرمجاز را با جدیت پیگیری و اجرایی کرده و در این زمینه با هیچکس تعارف نکنند.

وی افزود: مدیریت مصرف آب برای جلوگیری از بحران آب در استان به ویژه در تابستان پیش رو ضروری است و همه دستگاه‌های اجرایی باید در مورد مدیریت مصرف آب اقدام کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به پروژه خط انتقال آب از آب شیرین کن ۱۷ هزار متر مکعبی بوشهر به سایر مخازن یادآور شد: شهرداری بوشهر برای تسریع در اجرای این پروژه اقدام و نسبت به رفع موانع موجود اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکل برق برای پروژه‌های آب شیرین کن در استان بوشهر باید با جدیت مد نظر باشد./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false