×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پویش مردمی دعوت از سعید جلیلی برای انتخابات ۱۴۰۰ در استان بوشهر راه اندازی شد

سیدمحمد علی باخدا در گفتگو با چغادک نیوز اظهار داشت: در اولین گام این پویش، با سخنرانی صادق شهبازی از ستاد مردمی کشور و با حضور وسخنرانی رضاپور مسئول کارگروه روستا وعشایر قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد شهربوشهر، برازجان و کنگان برگزار شد.

دبیر کارگروه روستا و عشایر قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات نشانه ایی از علاقه ملت به حفظ و تداوم سرزمین، تحکیم حاکمیت موجود و باور آن ها به اثر رای و اندیشه خود بر تصمیمات ملی است، نظام جمهوری اسلامی ایران بر هر نوع مشارکت مردم در سرنوشت ملی از جمله انتخابات تاکید داشته وآن را جلوه ایی از اعتماد مردم نسبت به کارگزاران کشور می داند.

با خدا ابراز داشت: هدف از حضور این عزیزان، ایجاد پویش مردمی دعوت از سعید جلیلی برای انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ بوده و در این راستا طی دیدارهای جداگانه ایی به ابعاد شخصیتی و توانمندی های اجرایی دکترسعید جلیلی پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه این پویش در سایر استانهای کشور نیز در حال راه اندازی است، تصریح کرد: این پویش در فضای مجازی و فضای حقیقی راه اندازی شده است و هر لحظه با پیام های شهروندان این پویش در حال افزایش می باشد.

سیدمحمد علی باخدا عنوان کرد: طی جلساتی که در استان برگزار شد، نامه ایی جهت دعوت از سعید جلیلی بصورت خودجوش نیز تهیه، تدوین و به امضا مردم رسیده که در نهایت طی جمع بندی که صورت میپذیرد به زودی در روزهای آتی به این نیروی ارزشی انقلاب تقدیم میشود.

دبیر کارگروه روستا و عشایر قرارگاه گفتمان انقلاب اسلامی یادآور شد: علاقمندان جهت دعوت از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات می توانند با ارسال پیامکی حاوی ذکر نام ، نام خانوادگی، شغل و نام شهر/روستای خود به شماره تلفن های : ۰۹۱۷۳۷۱۳۵۴۴ و ۰۹۱۷۶۳۷۵۷۲۰ و یا در شبکه اجتماعی واتس آپ می توانند به این پویش مردمی بپیوندند.

خبرنگار: حسین سرمشقی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false