×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۴/۱/۱۴۰۰

شنیده می شود؛ درجلسه مجازی حزب کارگزاران سازندگی ایران شاخه استان بوشهر؛ با رای اکثریت اعضاء، علی اصغر سیف بوشهری به عنوان رئیس شورای استان، مهران دامغانی نایب رئیس، ابوالحسن گنخکی منشی، قاسم قائدی قائم مقام و امین گنبدی پور دبیر حزب کارگزاران سازندگی ایران شاخه استان بوشهر انتخاب شدند و اعضاء نیز پیرامون شرایط کشور در حوزه های مختلف، نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و بررسی مسیرهای پیش رو، حضور در انتخابات و لزوم فراهم آمدن شرایط مناسب جهت حضور نمایندگان تمامی جناح ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آزاد به بحث و تبادل نظر پرداخته اند .

شنیده می شود؛ مجید شریعت زاده از اعضای پیشین دفتر تحکیم وحدت با رای اعضاء به عنوان رئیس انجمن اسلامی مهندسان استان بوشهر که از تشکل های اصلاح طلبان بشمار می رود، انتخاب شده است، پیش از وی نیز مرحوم صدرالله محمدی باغملایی عهده دار این مسئولیت بوده است.

خضر خلیلی رئیس خانه احزاب استان بوشهر با بیان اینکه ما فراجناحی هستیم و اجازه تبلیغ و حمایت از کاندیدای خاصی را نداریم، خبر داد: در ستاد مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ استان میزی  تحت اختیار خانه احزاب قرار داده می شود که وظیفه نظارت بر انتخابات را بر عهده خواهد داشت.

شنیده می شود؛ در هفته های پیش رو، اصلاح طلبان استان بوشهر  با دعوت از مسئولین ستاد مرکزی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، نشستی را با هدف آماده سازی برای انتخابات ۱۴۰۰در استان برگزار خواهند کرد که هم اکنون در حال رایزنی برای حضور این چهره سیاسی در استان بوشهر می باشند.

شنیده می شود؛ جامعه متحد جوانان اسلامی استان بوشهر قصد دارد قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نشستی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و دعوت از یک چهره سیاسی اصولگرای کشور با موضوع تبیین شعار سال و انتخابات پیش رو برگزار نماید.

شنیده میشود؛ احزاب زیر نظر شورای وحدت استان بوشهر در حال تعیین لیستی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر بوشهر جهت ارائه به شورای وحدت اصولگرایان استان می باشند تا پس از پالایش و عبور از مرحله تائید صلاحیت،  لیست مشترکی ازسوی این شورا ارائه شود.

شنیده می شود؛ بتازگی ستاد سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در سطح استان بوشهر فعالیت خود را آغاز نموده و با مدیریت و هماهنگی فردی به نام شهبازی در حال تشکیل ستاد در شهر بوشهر، برازجان و گناوه می باشند.

شنیده می شود؛ عده ای از انقلابیون شهر بوشهر با محوریت جعفرپور کبگانی کاندیدای شورای اسلامی شهربوشهر قصد دارند در انتخابات پیش رو حمایت خود را از چهره های مذهبی و انقلابی در قالب لیستی مردمی اعلام نمایند.

شنیده می شود؛ فعالین اجتماعی و شهروندان مطالبه گر شهر بوشهر که در راس آنها ابوذر شیخ سقا قرار دارد، قصد دارند با ارائه لیستی حمایت خود را از کاندیداهای مورد وثوق این جریان، اعلام نمایند که اسامی تعدادی از آنها نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

شنیده می شود، عده ای ازاعضای شورای شهر بوشهر که به دلایل مختلف موفق به نام نویسی در دوره ششم این شورا نشده اند با تعیین نفراتی بجای خود قصد دارند در انتخابات شورا نقش آفرینی نمایند .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false