×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مسول آرامستان بوشهر: تجدید میثاق کاندیداها با شهداء حرکت زشت سیاسی است

به گزارش چغادک نیوز: در پی واکنش های برخی از کاربران فضای مجازی پیرامون سوء استفاده های کاندیداها از نام شهداء در موقع نام نویسی، این موضوع بازتاب های منفی را در شهر بوشهر داشته است.
برخی می گویند نباید باید درب گلزار در موقع نام نویسی کاندیداها بسته شود، برخی می گویند باید این سنت حسنه حفظ شود و همیشه یاد و خاطر شهداء باید زنده بماند.
برخی از کاندیداها هم طبق روال همه ساله قصد داشتند جهت ادای احترام و تجدید میثاق باشهداء در گلزار حاضر شوند ولی بدلیل پخش کلیپی در این خصوص و مزمت حضور کاندیداها از این کار امتناع ورزیده اند.
در پی این واکنش ها که موجی از تخریب و توهین به مقام شامخ شهیدان را بصورت ناخواسته روا داشته است، به گفته مردم درب گلزار شهداء نیز بسته شد که برخی از مردم بسته شدن آن را بدلیل جلوگیری از حضور کاندیداها می دانند ولی هنوز مقام مسولی در این خصوص واکنشی نشان نداده است.

بر اساس متنی که کره بندی مسول آرامستان بوشهر در فضای مجازی در پاسخ به این سوال به اشتراک گذاشته است، حرکت کاندیداها را در تجدید میثاق با شهداء، حرکت زشت سیاسی قلمدا نموده است و اعلام داشته،بشدت تمام مخالف این حرکت ناشایست و زشت برخی نامزدهای انتخابات از نام و جایگاه شهدای والامقام هستم .

متن پیام کره بندی مسول آرامستان بوشهر در واکنش به بسته شدن درب گلزار شهداء بدین شرح می باشد:

سلام

کسی که در هر جای این دنیا از هر نژاد  ، مذهب ، دین و ملیتی که هست و در راه دفاع از کشورش کشته میشود مورد احترام و حرمت بوده ، هست و خواهد بود و خط قرمز همه مردم کشورش هست.

از جمله مردمان قدرشناس ایران اسلامی و استان شهید پرور بوشهر که احترام خاصی به شهدا دارند.
و در دین مبین اسلام این عزیزان شهید و جایگاه خاص و والایی دارند.

همانطور که در آیه شریفه ۱۶۹ سوره آل عمران میفرماید وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

حال همه ما اعتقاد قلبی داریم که  شهداء زنده اند و نظره گر اعمال ، رفتار و کردار ما میباشند.

در خصوص فرمایش جناب آقای طبیب نژاد من با نظر ایشان موافقم که از نام و جایگاه شهداء نباید بهره برداری سیاسی و انتخاباتی شود.

در سنوات گذشته بودند افرادی که قبل از ثبت نام لشکر کشی کردن و دوربین بدست بدنبال تصویر برداری حرفه ای و در زوایای متفاوت با مزار شهیدان و نیروهای ما در آرامستان و گلزار شاهد هستند که از هم می پرسیدند کدام شهید خانواده بزرگ تری دارد تا با اون مزار شهید عکس بگیریم تا تاثیر بهتری بر افکار عمومی و از جمله خانواده محترم خود شهید داشته باشد دریغ از شناخت  حتی نام یک شهید..

آیا این حرکت سیاسی زشت میثاق با شهداء نام دارد؟؟؟ یقینن اینطور نیست .

ضمناََ اینجانب نه از جایگاه مسئول آرامستان ، بلکه بعنوان کسی که از خانواده شهداء میباشم بشدت تمام مخالف این حرکت ناشایست و زشت برخی نامزدهای انتخابات از نام و جایگاه شهدای والامقام هستم .

(ضمنا درب گلزار مطهر شهدا بدلیل شیوع ویروس کرونا بسته هست )

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false