چرا برنامه های کارآفرینی نمایشگاهی است؟/ آثاری که نوجوانان را درگیر نمی کنند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چرا برنامه های کارآفرینی نمایشگاهی است؟/ آثاری که نوجوانان را درگیر نمی کنند

به گزارش چغادک نیوز، «سعید کرمی» مجری مسابقه «کار و پله» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره اهمیت و تأثیرگذاری تلویزیون در آموزش به نوجوانان بیان کرد: رسانه اصلی ترین بازوی آموزشی است باید روی کودکان و نوجوانان کار کنیم و از همین سنین هم باید روی آنها سرمایه گذاری کرد.

این مجری برنامه های کارآفرینی با اشاره به تاثیر آموزش های اقتصادی از نوجوانی تصریح کرد: اگر می خواهیم افرادی داشته باشیم که با یک نوسان دلار بهم نریزند، از پس خودش و کار بربیاید و بتواند پشتیبان خانواده باشد باید از همین دوره نوجوانی آموزش ها را شروع کنیم.

وی با اشاره به افرادی که در وضعیت متلاطم اقتصادی نمی توانند تصمیمات درست بگیرند و درگیر فشارهای روحی و عصبی می شوند اظهار کرد: اگر مخاطب نوجوان امروز اصول کسب و کار را آموزش ببیند در سال های جوانی هم می تواند به درستی امواج متلاطم اقتصادی را هدایت و مدیریت کند.

مجری مسابقه «کار و پله» با اشاره به ویژگی های این برنامه عنوان کرد: کودک و نوجوان در این برنامه با کسب و کار، ایده های اقتصادی، خلاقیت و نوآوری اشنا می شود.

وی با اشاره به وجه تمایز این برنامه با دیگر برنامه های مرتبط با کارآفرینی اظهار کرد: معتقدم اغلب برنامه ها ساختار نمایشگاهی دارد و فقط برخی اصول و موارد کارآفرینی را به نمایش می گذارد درحالیکه «کار و پله» ساختار تولیدی دارد و با آموزش های اصولی نسبت به مفاهیم کسب و مار، کارآفرین ها را برای آینده مهیا می کند، ما با این برنامه برای کارآفرین شدن قدم برمی‌داریم.

وی به یک وجه اشتراک این مسابقه با دیگر برنامه های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: «کارو پله» وجه تمایز بالایی با این برنامه ها دارد که جدا از بحث انگیزشی که مشترک است وجه آموزشی است و همانطور که گفته شد نوجوان را با آموزش این مفاهیم اقتصادی آن هم در قالب سرگرمی درگیر می کند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false