×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماینده دشتستان: مردم شرکت در انتخابات را حق خود بدانند

به گزارش چغادک نیوز، ابراهیم رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم همیشه و در هر شرایطی وظیفه خود را به خوبی متوجه شده‌اند و همواره از مسئولان جلودارتر هستند.

وی بیان کرد: حضور مردم در برهه‌های مختلف انقلاب از دفاع مقدس، مبارزه با ضد انقلاب، حماسه نهم دی و مبارزه با کرونا در یکسال گذشته مؤید این مشارکت همیشگی مردم است.

رضایی اضافه کرد: هرچند مردم این روزها گلایه‌های زیادی دارند، ولی بیشتر مردم می‌دانند و نشان داده اند که راهکار حل مشکلات، قهر با صندوق رای نیست بلکه انتخاب صحیح و رای به اصلح است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه مسئولان در این شرایط امیدآفرینی برای مردم است.

رضایی تاکید کرد: مردم برای تغییر وضعیت موجود و بهترشدن آینده پای صندوق‌های رای می‌آیند بر این اساس اگر بدانند مسئولان هم همراه و همگام آنها هستند به طور قطع شاهد مشارکت موثر با انتخاب کاندیدای اصلح خواهیم بود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات، پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند و انتخاب صحیح آنها در بهبود وضعیت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

وی یادآور شد: کشور ما سال‌ ها در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و در طول این سال‌ها بحران‌ها و تحریم‌های زیادی را پشت سر گذاشته اما مردم هرگز از نظام و انقلاب اسلامی دلسرد نشده‌اند.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری تاکید کرد: با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات است که مدیران کارآمد و متدین انتخاب می‌شوند و به این وسیله نقشه‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی نقش برآب می‌شود.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false