×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ثبت نام غیر حضوری داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی استان بوشهر فراهم شد

به گزارش چغادک نیوز، خسرو دهقانی با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم برای انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: این انتخابات همزمان با سراسر کشور ۲۸ خرداد در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان ثبت نام غیر حضوری داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان بوشهر فراهم شده است گفت: با توجه به هماهنگی صورت گرفته ستاد انتخابات کشور با هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، داوطلبانی که  از طریق اپلیکیشن موبایلی یا رایانه شخصی اقدام به ثبت نام از راه دور غیر حضوری کرده و اسناد الکترونیکی مورد نیاز را پیوست کنند، به‌عنوان فرایند قانونی ثبت نام مورد پذیرش بوده و نیازی به حضور فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای تایید نهایی ثبت نام ندارند.

دهقانی افزود: آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف از جمله عدم استفاده از اپلیکیشن موبایلی و رایانه موفق به ثبت نام الکترونیکی نشده‌اند؛ می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: البته ثبت نام الکترونیکی نافی ثبت نام حضوری داوطلبان در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیست و داوطلبان امکان ثبت نام حضوری نیز دارند.

وی در پایان گفت: پس از تایید نهایی ثبت نام توسط فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها پیامکی مبنی بر نهایی شدن عملیات ثبت نام از طریق سامانه جامع انتخابات برای داوطلبان  ارسال می‌شود./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false