×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیش از ۵ هزار طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز، احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بوشهر ، با بیان اینکه ۴۶ هزار خانوار استان بوشهر از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند اظهار داشت: در ۱۱ ماه امسال ۱۴۷ میلیارد تومان مستمری بر اساس جمعیت خانواده‌های آنان پرداخت شده است.

وی، از پرداخت ۴۸ میلیارد تومان وام ضروری به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر پرداخت وام و مستمری، ۱٫۷ میلیارد تومان حق بیمه به خانواده‌هایی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر قرار دارند پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به تامین تغذیه کودکان تحت پوشش افزود: در این راستا در ۱۱ ماه امسال برای تغذیه ۵۱ هزار و ۸۲۲ کودک و نوزاد ۵٫۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

لطفی از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح  کرد: امسال با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی حدود ۲ هزار نفر از مددجویان از چرخه حمایتی خارج و استقلال اقتصادی برای کسب درآمد شده‌اند.

وی، با اشاره به اجرای ۵ هزار ۴۵۷ طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض پرداخت شد و  ۷ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های خانه‌سازی تصریح کرد: امسال ۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های ساخت مسکن شهری و روستایی ویژه مددجویان استان بوشهر تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false