استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود

به گزارش چغادک نیوز،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر شنبه در همایش بزرگداشت ۱۶ اسفند روز قرآنی استان بوشهر با تجلیل از نیم قرن تلاش عبدالرضا عبدالله‌زاده از بزرگان عرصه فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: عبدالله‌زاده تمام وجود خود را وقف این عرصه کرد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از خط هدایت شامل وحی و کتب‌های آسمانی زمینه برای پیشرفت و تجلی انسان فراهم می‌شود اضافه کرد: در صورتی که انسان کتاب آسمانی را درک و به آن عمل کند در مسیر صعود قرار می‌گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حرکت انسان در مسیر غیر قرآنی باعث سقوط در دنیایی پر از شرارت می‌شود افزود: باید نگاه‌ها به قرآن تغییر کند و اگر به قرآن عمل شد، شد انسان آسمانی می‌شود و در غیر این صورت دنیایی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حافظان قرآن نیز جهنم نمی‌روند زیرا این کتاب آسمانی باعث شفاعت آنها است افزود: قرآن موجودی زنده است که باعث شفاعت در روز قیامت می‌شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر در عرصه قرآنی دارای جایگاهی ویژه است و این ظرفیت را دارد تا به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود.

وی با اشاره به سابقه برجسته استان بوشهر در عرصه‌های حفظ و حراست از ذات قرآن و صوت، قرائت و تفسیر گفت: استان بوشهر در عرصه صوت قرآن در مناطق مختلف خود سبک‌هایی خاص و ارزنده دارد که باید با تجمیع آن به سبک جامع و کامل دست یافت.

پیشکسوت برجسته قرآنی استان بوشهر نیز گفت: از تمامی آنهایی که در این سال‌های پرفراز و نشیب با عزم راسخ خود سعی کردند تا به عنوان یکی از فعالان قرآنی استان بوشهر بتوانم منشأ خدماتی برای این استان شوم کمال تشکر را دارم.

عبدالرضا عبدالله زاده افزود: روز قرآنی بوشهر و پاسداشت این فرهنگ معنوی فرصتی است تا از تمامی دست‌اندرکارانی که برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر پیشگام شدند تجلیل و قدردانی داشته باشم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false