صرف میگو در داخل فرهنگ‌سازی شود/ ورود کالاهای اساسی از بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
صرف میگو در داخل فرهنگ‌سازی شود/ ورود کالاهای اساسی از بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر بیشترین میزان تولید میگوی کشور را دارد و نیاز است که علاوه بر صادرات این محصول، برای مصرف بیشتر میگو در داخل کشور نیز فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار تن خرمای استان بوشهر هنوز فروش نرفته و در انبارها نگهداری می‌شود اضافه کرد: انتظار می‌رود با قیمت‌گذاری مناسب به گونه‌ای عمل شود که نخل‌داران ضرر نکنند و این محصول نیز به فروش برود.

استاندار بوشهر خواستار ورود کالاهای اساسی به کشور با پهلوگیری کشتی‌های ۳۰ هزار تنی در بوشهر شد و ادامه داد: زیرساخت‌های بندری لازم در استان فراهم است و باید برای رونق بندر بوشهر از این فرصت‌ها استفاده شود.

وی از رفع مشکل واردات روغن و نهاده‌های دامی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امیدواریم در ایام پایانی سال و عید نوروز شاهد مشکلی در زمینه تأمین این کالا در سطح استان نباشیم.

گراوند از روند رو به بهبود توزیع سیمان در استان بوشهر خبر داد و افزود: اگر کارخانه‌های سیمان به تعهدات خود پایبند باشند، مشکل سیمان استان بوشهر هر چه زودتر برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه سازمان‌ها باید در زمینه توزیع سیمان با سازمان صمت همکاری داشته باشند افزود: هیچ شهرستانی بدون مدیریت سازمان صمت وارد بحث توزیع سیمان نشود.

استاندار بوشهر خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای تأمین نیازهای استان به کالاهای اساسی شب عید شد و اظهار داشت: به منظور تأمین میوه شب عید در استان اقدامات لازم انجام شده و نگرانی از این بابت نداریم./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false