×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سرمربی تیم‌ملی بسکتبال جوانان: پیشرفت جوانان به بازی با تیم‌های قدرتمند وابسته است

به گزارش چغادک نیوز، رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد این که آیا از وضعیت تیم ملی جوانان در لیگ برتر در دور مقدماتی راضی بودید یا خیر، اظهار داشت: از شرایط بچه‌ها کاملا راضی هستم. ما مقابل سه تیم مهرام، شیمیدر و ذوب‌آهن که جزو مدعیان محسوب می‌شوند عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بچه‌ها آن چیزی که بودند را نشان دادند.

وی افزود: بچه‌های ما دیگر به لیگ برتر عادت کرده‌اند، من می‌گویم ای کاش سال قبل هم می‌توانستیم در لیگ برتر حاضر شویم، اما به هرحال باز هم دیر نشده است، چون بچه‌ها هرچه با تیم‌های قدرتمند تر از خودشان بازی کنند، پیشرفت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد رویارویی با آویژه صنعت مشهد در پلی آف گفت: مشهد تیم بسیار خوبی دارد ضمن این که بسکتبال را خیلی خوب بازی می‌کند. البته ما هم دست و پا نیستیم و برای برد بازی می‌کنیم. اعتقاد من این است که روز مسابقه خیلی مهم است بچه‌ها باید از لحاظ بدنی و روحی شرایط خوبی داشته باشند. ما با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم و به نظرم بچه‌ها در این مسابقه هم می‌توانند سربلند باشند.

نوری در پاسخ به این سوال که وضعیت برگزاری قهرمانی  جوانان آسیا به کجا رسید گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. آن طور که می‌شنویم شاید مسابقات جهانی هم لغو شود چون اروپا شرایط خوبی به خاطر کرونا ندارد. امیدواریم حداقل قهرمانی آسیا برگزار شود و بچه‌ها به حقشان برسند چون فقط یک بار در طول دوران بازی‌شان می‌توانند در مسابقات جوانان آسیا شرکت کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false