در صورت ورود به انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیچ کاندیدای کنار گیری نخواهم کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
در صورت ورود به انتخابات ریاست جمهوری به نفع هیچ کاندیدای کنار گیری نخواهم کرد

به گزارش چغادک نیوز، رستم قاسمی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در بوشهر افزود: هرچند مردم مشکلاتی دارند اما امروز نیاز است که آنها با درک بیشتر شرایط کشور در جامعه جهانی حضوری پرشور و حماسی در انتخابات خرداد سال ۱۴۰۰ داشته باشند.

وی بیان کرد: هدف اصلی باید مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات باشد و اینکه آنها به چه کسی رای دهند، تصمیم بر عهده خود آنها است.

وزیر سابق نفت در دولت دهم اظهار داشت: امروز کشور در ایستگاه اقتصادی نیازمند به یک نگاه غیر سیاسی با تمرکز بیشتر به مسئله معیشت مردم است.

قاسمی ادامه داد: در حوزه اقتصادی، هر کس دارای کارنامه و قابلیت تاثیرگذاری باشد باید کاری را در دست گیرد.

وی در ارتباط با برجام اظهار داشت: برجام یک معاهده بین المللی بود که سازمان ملل نیز آن را تایید کرد اما آمریکایی‌‎ها با خروج از این توافق باردیگر ثابت کردند که غیرقابل اعتماد هستند.

قاسمی افزود: در موضوع برجام همچنین اثبات شد ایران همواره اهل تنش زدایی است و امروز مردم ما مورد ظلم قرار گرفتند و تحریم شدند

معاون  اقتصادی سپاه قدس در ارتباط با مشکلات اصلی کشور عنوان کرد: امروز بیشتر مشکلات کشور اقتصادی معیشتی است و اینکه گفته شود تحریم اثر ندارد خارج از انصاف است.

وزیر سابق نفت اظهار کرد: دولت در سال‎‌های اخیر دستاوردهای قابل توجهی داشته است که نباید آنها را نادیده گرفت و از جمله دستاوردها می‌‎توان به افزایش ظرفیت تولید برق ۸۰ هزار مگاواتی کشور و ۷۰ میلیون تنی سیمان اشاره کرد.

وی در ارتباط با اف.ای.تی. اف بیان کرد: آمریکا بر ساختار این حوزه تسلط دارد از این رو باید برای عضویت در آن برنامه‌ریزی کامل داشته باشیم و برای پذیرفتن یا نپدیرفتن آن کار و بررسی لازم صورت گیرد.

قاسمی در ارتباط با مخالفت حضرت امام (ره) برای ورود نظامی‎‌ها به حوزه سیاست اظهار داشت: در قانون اساسی ممنوعیتی برای حضور نظامی‌‎ها در انتخابات وجود ندارد و نیروهای مسلح تنها نباید وارد احزاب و جناح‌‎های سیاسی شوند.

معاون اقتصادی سپاه قدس  گفت: من در حال ارزیابی شرایط سیاسی هستم، در صورت ورود به انتخابات ریاست جمهوری قطعا به نفع هیچ کاندیدای کنار گیری نخواهم کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false