باید ریل اقتصاد کشور را عوض کرده و قالب های موجود را شکست تا مسائل به خودی خود حل شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
باید ریل اقتصاد کشور را عوض کرده و قالب های موجود را شکست تا مسائل به خودی خود حل شود

به گزارش چغادک نیوز؛ رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس در جریان سفر سه روزه به استان بوشهر ساعاتی پیش با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کوی امام زاده بوشهر، در جمع مردم این شهر به ایراد سخن پرداخت.

رستم قاسمی به تشریح عملکرد خود در دوره تصدی وزارت نفت پرداخت و گفت: درست است که تحریم ها بی تاثیر نیستند ولی با ثروتی که در کشور وجود دارد نباید در این ایستگاه قرار بگیریم.

معاون سپاه قدس افزود: درست است که شرایط سختی را سپری کردیم ولی تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و به اذعان آمریکایی ها تحریم ها اثری بر روی ایرانیان نداشته است چرا که هر جا اراده کردیم و توجه به باور صنعتگران و سازندگان ایران اسلامی داشتیم به نتیجه رسیده ایم.

وی با بیان اینکه دوره ورود به سپاه قدس برای من توفیقی بود و شاگردی مردی را کرده ام که در ایران نداریم، افزود: مکتب شهید سلیمانی مکتب اداره کشور است چراکه او با خدا معامله کرده و همه مردم را با همه تفکرات سیاسی دور خود جمع کرده بود، سیاستمدار بود ولی سیاست بازی نمی‌کرد و اگر قول میداد به وعده خود عمل می کرد، این در حالی است که در کشور قول های زیادی داده می شود و به هیچ کدامشان جامعه عمل پوشانیده نمی‌ شود.

وزیر نفت دولت دهم با بیان این که ما نمی‌توانیم خون شهدا و آرمان‌های آنان را فراموش کنیم، افزود: امروز چالش ما اقتصادی است و قطعاً بهبود شرایط کشور شدنی است و حتما در یک زمان منطقی این امر محقق خواهد شد.
رستم قاسمی با اشاره به اینکه حرف های مرده، یکطرفه، اصلاح نظام اداری و.. که از سوی دولتمردان انجام می‌شود، شعاری بیش نیست، عنوان کرد: باید ریل اقتصاد را عوض کنیم و قالب های موجود را شکست، که اگر ریل اقتصاد کشور را تغییر دهیم، مسائل به خودی خود حل خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false