رستم قاسمی در نشست با شورای ائتلاف استان: استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رستم قاسمی در نشست با شورای ائتلاف استان: استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است

به گزارش چغادک نیوز رستم قاسمی صبح امروز در ادامه سفر اخیر به استان بوشهر  در نشست با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: مهمترین اشکال اقتصادی ایران ، سیاسی بودن آن است که سبب شده مفاسدی نیز در پی داشته باشد.

وی افزود: این موضوع سبب شده که به جای آمایش اقتصادی شاهد آمایش سیاسی برای توزیع ثروت در کشور باشیم که نتیجه آن ایجاد محرومیت است.
وزیر سابق نفت تصریح کرد: اگر ریل گذاری جدیدی بر اقتصاد ایران انجام نشود طبیعی است که اگر در یک ایستگاه دیگر ، قطار اقتصاد ایران به گل ننشیند در ایستگاه بعدی حتما از ریل خارج می شود.

قاسمی گفت: نتیجه این اقتصاد رانتی سبب شده که محرومیت نه تنها در بخش عمده ای از شهرستان های کشور، بلکه حتی در تهران نیز خود را نشان دهد و شاهد فروش نان در نانوایی پایتخت به شکل قرضی هستیم.

معاون اقتصادی سپاه قدس با اشاره به بیکاری تا ۴۰ درصدی در برخی از استان های کشور، بیان کرد: وضعیت اقتصادی مردم در شرایط بسیار پیچیده ای قرار دارد و تغییر در این حوزه با ریل گذاری جدید، یک نیاز ضروری است.

وزیر سابق نفت بیان کرد: رکود اقتصادی ، چالش جدی کشور است و نیاز است ادم های عملیاتی، اجرایی، عمل گرا و انقلابی وارد میدان شوند تا آسیب های موجود رفع شود .

قاسمی گفت: البته برخی دوست دارند تمام مشکلات کشور را به تحریم ها گره بزنند که منکر تاثیر تحریم ها بر اقتصاد ایران نیستیم اما سطح تحریم ها در اقتصاد ایران بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری ، عنوان کرد: اولین نکته ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات است که وظیفه همگانی این است که شرایط حضور حداکثری مردم را ایجاد کنیم.

وزیر سابق نقت: اداکه داد: موضوع بعدی ، نیاز است جناح های سیاسی مشکلات خود را با همدیگر حل کنند و تمام تلاش های خود را بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بکار ببرند.

قاسمی یادآور شد: استقرار یک دولت انقلابی و عمل گرا نیاز آینده کشور است و هر کدام از کاندیداها باید تمام توان خود را صرف ایجاد وحدت و شکل گیری چنین دولتی کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false