×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۹۹/۱۲/۱۳

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد: ثبت نام کاندیداها از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰)، اپلیکیشن موبایلی، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت  و در نهایت دریافت کد رهگیری و مراجعه به فرمانداری برای نهایی کردن ثبت نام، انجام می شود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۶ وزارت کشور؛ کسانی که سابقه ی یک دوره کامل عضویت اصلی شورا را دارا باشند، به شرطی که در همان حوزه ی انتخابیه نامزد شوند، از شرط مدرک تحصیلی معاف هستند، همچنین اصل گواهی عدم سوء پیشینه با مدت اعتبار سه ماه، اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت، مدرک تحصیلی، گواهی استعفای مقامات بر اساس ماده ۳۲ قانون انتخابات، مدرک معتبر ایثارگری و  یک قطعه عکس۳*۴از مدارک لازم جهت ثبت نام کاندیداها می باشد.

شنیده های محافل حاکی از آن است؛ مسئول امور استانهای جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی منتصب به محمد باقر قالیباف با حضور در بوشهر، محمد صادق بحرانی را به عنوان مسئول این جمعیت در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم منصوب نموده و مقرر شده است وی در سایر حوزه های انتخابیه نیز سه نفر را تعیین کرده و سپس از بین آنها دبیر جمعیت پیشرفت استان بوشهر را جهت آماده سازی برای انتخابات ۱۴۰۰ تعیین کنند.

شنیده ها حاکی از اجماع گروه های مختلف مردمی بر حمایت همه جانبه از شهرام شجاعی کارآفرین برتر کشوری برای کاندیداتوری در شورای شهر بوشهر است، گفته می شود؛ شجاعی در محافل خصوصی از چندین طرح اقتصادی و سرمایه گذاری صحبت نموده که می تواند دست شهرداری را برای تامین منابع خدمات حوزه شهری از جیب شهروندان کوتاه کند.

مهمترین رویداد انتخاباتی این هفته در استان، سفر قریب الوقوع رستم قاسمی معاون اقتصادی سپاه قدس و کاندیدای ریاست جمهوری همراه با هیاتی ۱۲ نفره در استان بود که سه روز را میهمان بوشهری ها بوده و با قشرهای مختلف مردمی در برازجان، گناوه، بوشهروعسلویه دیدار نموده و جلساتی را با ائمه جمعه، اصحاب رسانه استان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت اصولگرایان، شخصیت های استانی و بازدید از پارس جنوبی خواهد داشت.

شنیده می شود؛ مسئول امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با حضور در جمع تعدای از رسانه های بوشهر اعلام کرده است مبنای ما هماهنگی با شورای وحدت اصولگرایان است چراکه بخش عمده ای از آنها نیروهای ائتلاف بوده و به دنبال سازکاری برای رسیدن به اجماع  و لیست مشترک ریاست جمهوری با شورای وحدت هستیم، در خصوص لیست شوراها نیزدر استانها و شهرستانها دخالتی نخواهیم کرد و هر لیستی را ارائه دهند می پذیریم.

شنیده می شود؛ حسین لعلیان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم با همراهی پانزده نفر از نخبگان سیاسی استان درصدد راه اندازی حزبی به نام” لعلیان ولایتمدار” می باشند، کادر مرکزی لعلیان ولایتمدار معتقد هستند که می توانند با برنامه ای مدون و عملیاتی رکورد عضوگیری احزاب سیاسی را جابجا کنند، احتمالا تا یک ماه آینده درخواست تاسیس این حزب فراگیر به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

شنیده می شود؛ نشستی در راستای حفظ انسجام نیروهای انقلابی با عنوان ” تحلیل بیانات امام خامنه ای و بررسی ابعاد فتنه های پیش رو با نگاه به انتخابات ۱۴۰۰″ در ابتدای هفته با سخنرانی دکتر کیارش از اساتید دانشگاه در حسینیه امام خمینی(ره) مسجد قرآن و مسجد ابوالفضل کوی مدرس بوشهر با حضور جمعی از انقلابیون برگزار شده است.

شنیده می شود؛ قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی بهمراه مسول کانون جوانان استانهای شورای وحدت کشور با حضور در استان بوشهردیداری را با آیت الله صفایی بوشهری،  رئیس شورای وحدت استان،   فرماندار بوشهر، دبیران شهرستانهای جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهرداشته است.

شنیده می شود؛ طی حکمی از سوی فرید شهاب دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی  اسماعیل ضیاء بعنوان دبیر و اسماعیل سیاح بعنوان قائم مقام این جامعه در شهرستان دشتستان معرفی شده است.

شنیده می شود؛ یلدا عبدالله زاده، احسان احمد زاده و ابوالحسن امیرزاده نیز قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر، فاطمه اسماعیلی  در گناوه، حبیبه فخرایی در دیر، محسن زیراهی و حاجی قلی زاده در سعدآباد کاندیدا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false