×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نگاه سپاه به فعالیت های انتخاباتی رسانه های استان، ایجابی بوده و آن را بر برخورد های سلبی با رسانه ها ارجع می داند

به گزارش چغادک نیوز: عبدالله نجفی در نشست انتخابات و نقش رسانه؛ ستاد پیگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی اظهار داشت: افزایش مشارکت در انتخابات که ارتباط مستقیم با منافع ملی ما دارد قطعاً مهم‌ترین موضوعی است که همکاران ما در حوزه رسانه دنبال خواهند کرد.

مسول سازمان بسیج ورسانه استان افزود: شرایط موجود وظیفه ی سنگینی را بر عهده ما قرار داده است در واقع گرم کردن تنور انتخابات در انتخابات پیشرو بر عهده رسانه ها خواهد بود.

وی عنوان کرد: بررسی های ما در مجموعه بسیج رسانه نشان دهنده همراهی و هم افزایی اصحاب رسانه استان بوشهر در موضوعات مرتبط با منافع عموم مردم و ترویج فرهنگ صحیح در بین اقشار پیشتاز بوده اند، قطعا در انتخابات پیش رو همکاران ما در این خصوص همچون گذشته خواهند درخشید.

عبدالله نجفی خاطر نشان کرد: سیاست زدگی مهم‌ترین آسیب موجود در فضای رسانه است هرچند طی سال های گذشته با شیب ملایمی، این موضوع کاهش یافته اما همچنان مهم‌ترین آسیب شایع در بین رسانه است، لذا جا دارد یادآوری کنم که نگاه و فعالیت سیاسی در فضای رسانه تا سیاست زدگی فاصله ی بسیار دارد چراکه گاهی ما این تفاوت را به درستی از هم مجزا نمی کنیم

وی عنوان کرد: نگاه سپاه به موضوع فعالیت تبلیغاتی بویژه در موضوع ارتباط با همکاران رسانه ای در انتخابات یک نگاه ایجابی ست و این امر را بر برخورد های سلبی اولا می دانیم، لذا آگاهی بخشی و پیشگیری قطعا کارامدتر و ارجع تر بر رسیدگی به تخلف و جرائم و همچنین برخورد خواهد بود.

مسول سازمان بسیج رسانه استان اظهار کرد: از مسولان و متولیان برگزاری انتخابات و همچنین همکاران محترمم در خانواده رسانه تقاضا دارم که فعالیت در خصوص اطلاع رسانی قوانین مربوط به فعالیت های انتخاباتی و رسانه ای  را طی فرصت باقیمانده افزایش دهند تا موجبات ایجاد شور و نشاط انتخاباتی فراهم شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false