طرح‌های مهم اشتغال‌زایی و تولیدی استان بوشهر در سال جهش تولید افتتاح شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌های مهم اشتغال‌زایی و تولیدی استان بوشهر در سال جهش تولید افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان با اشاره به روند اجرای طرح‌های پارس جنوبی از افتتاح واحد بازیابی اتان شرکت پتروپالایش کنگان به دستور رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: در سال جهش تولید در استان بوشهر پروژه‌های مهمی با حضور رئیس جمهور از طریق ارتباط تصویری افتتاح شد.

وی، با اشاره به افتتاح طرح‌ها در عرصه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، گردشگری و حوزه‌های درمانی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این عرصه‌ها در سال جهش تولید طرح‌های مهمی اجرا و افتتاح شد که نقش مهمی در اشتغال، تولید و خدمات‌رسانی دارد.

استاندار بوشهر، به افتتاح واحد بازیابی اتان شرکت پتروپالایش کنگان پرداخت و گفت: این پروژه مربوط به صندوق بازنشستگی صنعت نفت است که این پروژه در سال ۱۳۹۴ عملیات اجرایی آن آغاز شد و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلار به بهره‌برداری رسید.

گراوند با بیان اینکه این پروژه دارای بخش‌های دیگر در قالب طرح توسعه است افزود: طراحی، ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از این پروژه با توان متخصصان داخلی سبب افتخار ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: در شرایطی این پروژه‌ها ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد که با سخت‌ترین تحریم‌ها مواجه هستیم که اجرای این پروژه‌ها نشان از شکست تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در جنگ اقتصادی، اراده بزرگ ملت ایران بر اراده زیاده‌خواهان غلبه کرد ادامه داد: افتتاح این پروژه‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی در شرایط سخت تحریمی نشان از موفقیت ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است.

گراوند افتتاح این پروژه‌ها با توان متخصصان ایرانی را مایه مباهات و افتخار دانست و تاکید کرد: پروژه واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان که در عسلویه عملیات اجرایی آن آغاز شد از جمله ابر پروژه‌ها در حوزه صنایع پتروشیمی است.

وی، سرمایه‌گذاری ۲٫۵ میلیارد دلار در ساخت واحد الفین مجتمع پتروشیمی کیان در عسلویه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امید می‌رود این پروژه براساس برنامه زمانبندی به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر، افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها در سال جهش تولید را مورد اشاره قرار داد و گفت: افتتاح و آغاز ساخت این پروژه‌ها در سال جهش تولید نشان از تلاش همه متخصصان در عرصه‌های گوناگون در پاسخ  به منویات مقام معظم رهبری است./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false