×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای تشکیل موزه معماری در پایتخت

به گزارش چغادک نیوز، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ایجاد موزه معماری در پایتخت اظهار داشت: طی دو سال گذشته تلاش‌های زیادی در شورا انجام گرفت که موزه معماری در پایتخت تشکیل شود در بودجه سال ۹۹ شهرداری نیز ردیفی اختصاصی به همین منظور حدود مبلغ ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شد.

وی افزود: در میان برخی مدیران ارشد شهرداری از تشکیل موزه معماری و استفاده از ردیف بودجه اختصاصی ممانعت به عمل آمده و این مسأله بسیار جای تعجب دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: امسال پیگیری‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم و تذکرات شفاهی و حضوری صورت گرفت آنچه لازم است مدیران شهری بدانند این بوده که موزه معماری یک نهاد صنفی یا بخشی نیست و مرکزی فرهنگی متعلق به همه مردم محسوب می‌شود.

اعطا تصریح کرد: انتظار داشتیم که حناچی با توجه به اینکه تخصص معماری دارد نسبت به این قضیه توجه بیشتری داشته باشد و در لایحه بودجه امسال در حین بررسی‌ها متوجه شدیم ردیف بودجه برای سال ۱۴۰۰ جهت این مسأله صفر شده و این موضوع بدین معنی بوده که شهرداری تصمیم گرفته این تکلیف قانونی را در سال ۱۴۰۰ در نظر نگیرد.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیسیون تلفیق صبح امروز اختصاص ردیف بودجه ۱۰ میلیارد تومانی جهت ایجاد موزه معماری تصویب شد و امیدواریم در صحن هم اکثر اعضاء به آن رأی دهند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false