آغاز جشن نیکوکاری با شعار (عیدی برای همه) در استان بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
آغاز جشن نیکوکاری با شعار (عیدی برای همه) در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در روز احسان و انفاق با شعار( عیدی برای همه) در سراسر استان بوشهر با هدف جمع آوری کمک های مردم خیّر و نیکوکار برای نیازمندان هم استانی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه همه ساله به منظور جشن نیکوکاری بیش از یکهزار پایگاه ثابت و سیار در مدرسه‌ها، میدان‌ها و معابر برپا می‌شد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،جشن نیکوکاری در این استان به صورت الکترونیکی برگزارمی شود.

لطفی با تاکید براینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید وسایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما و بیش از ۱۰۰مرکز نیکوکاری فعال در استان برگزار می شود.

لطفی در ادامه خاطر نشان کرد: نیکوکاران می‌توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه کمک های کالایی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکار در سراسر استان بسپارند در آستانه سال نو در اختیار نیازمندان هم استانی قرار گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تلاش برای تامین بسته ارزاق شب عید مددجویان تحت حمایت گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برای ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت بسته ارزاق شب عید تا سقف ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنیم و برای این کار نیازمند مشارکت مردم نیکوکارهستیم.

وی خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۸۶ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار خانوار در استان بوشهر تحت پوشش کمیته امداد هستند که این آمار چهار درصد جمعیت استان بوشهر را شامل می‌شود.

لطفی در پایان از خیران و نیکوکاران هم استانی درخواست کرد با مشارکت در جشن نیکوکاری امسال از روش های شماره گیری کد آسان پرداخت #۰۷۷۱۷۷ ۸۸* و یا پرداخت به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نوروز شادی را برای هم وطنان نیازمند رقم بزنند.
انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false