×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عرضه‌کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر ۱۰میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش چغادک نیوز،سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۳ کارخانه سیمان در دشتی، دشتستان و کنگان است اظهار داشت: در این کارخانه‌ها روزانه بیش ۱۱ هزار تن سیمان و کلینکر تولید می‌شود.

وی، با بیان اینکه ظرفیت تولید سیمان کارخانه موند دشتی روزانه ۳ هزار تن است گفت: سالانه در این کارخانه بیش از یک‌میلیون تن سیمان تولید و عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظرفیت تولید کارخانه سیمان ساروج کنگان سالانه را ۲ میلیون تن در سال دانست و بیان کرد: روزانه در این کارخانه شش‌هزار تن سیمان و کلینکر تولید می‌شود که ۷۰ درصد آن کلینکر است.

حسینی، تولید سیمان کارخانه سیمان دشتستان را بیش از ۳ هزار تن در روز دانست و تصریح کرد: مصرف سوخت کارخانه‌های سیمان در بخش گاز، برق برطرف شده است.

وی، با تاکید بر برخورد با متخلفان در عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع افزود: کارخانه‌های سیمان استان بوشهر  براساس تاکیدات استاندار بوشهر تا رفع نیاز داخل اجازه صادرات ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه کارخانه‌های سیمان مند دشتی و دشتستان باید کدام روزانه ۲۵۰۰ تن سیمان به بازار داخلی عرضه کنند تاکید کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر روزانه باید شش‌هزار ۶۰۰ تن سیمان از سه کارخانه سیمان استان بوشهر تولید و به بازار داخلی استان عرضه شود.

حسینی همکاری کارخانه‌داران سیمان استان بوشهر در این حوزه را ضروری دانست و بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر صادرات  سیمان از سوی کارخانه‌های سیمان استان منوط به تامین روزانه شش‌هزار و ۶۰۰ تن سیمان در بازار استان است.

وی، از جریمه ۱۰ میلیارد ریالی متخلفان در توزیع سیمان خبر داد و خاطر نشان کرد: عرضه کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر با تشکیل پرونده‌هایی قضایی ۱۰ میلیارد ریال به سبب توزیع سیمان خارج از شبکه، گران‌فروشی و احتکار جریمه شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۵۰ مورد بازرسی از کارخانه‌های سیمان استان بوشهر انجام شده است گفت: در این راستا ۱۰۳ فقره پرونده تخلف در بخش عرضه سیمان خارج از شبکه، گران‌فروشی، احتکار و امتناع از عرضه سیمان تشکیل شد.

حسینی، با بیان اینکه این موارد تنها نظارت بر توزیع سیمان بوده افزود: بازرسی و نحوه تحویل سیمان به بخش‌های مختلف به شکل تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است خاطر نشان کرد: افزایش تولید سیمان از کارخانه‌های استان مورد تاکید قرار گرفته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false