انتقاد شدیدالحن از داور بازی رئال؛ همیشه دوست دارند تیم بزرگ‌تر برنده شود! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انتقاد شدیدالحن از داور بازی رئال؛ همیشه دوست دارند تیم بزرگ‌تر برنده شود!

به گزارش چغادک نیوز، موضوع داوری بازی رئال مادرید و آتالانتا هنوز به پایان نرسیده و این بار مدیر باشگاه ایتالیایی به انتقاد از داوری در دیدار چهارشنبه شب و دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

در این مسابقه در دقیقه ۱۷، رمو فرولر از سوی داور به خاطر خطا روی مندی کارت قرمز مستقیم گرفت و آتالانتا بیش از ۷۳ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد. پس از این مسابقه کارشناس داوری مارکا، تصمیم داور را سخت گیرانه دانست (فیلم صحنه اخراج را در اینجا مشاهده کنید) و گاسپرینی در مصاحبه پس از بازی اظهار داشت: داور بازی ما با رئال را خراب کرد و نگذاشت ما عملکرد خودمان را به نمایش گذاریم. (در اینجا بخوانید)

در ادامه این واکنش‌ها مدیریت باشگاه آتالانتا نیز از تصمیم داور در آن مسابقه انتقاد کرد و گفت: من واقعاً شوکه شدم که دیدم داور کارت قرمز نشان داد. به نظرم تصمیمش اشتباه بود و مطمئن بودم که با ویدیوچک تصمیمش برخواهد گشت اما این اتفاق رخ نداد و همه با متعجب شدیم. این اخراج شرم‌آور بود و یک بی‌عدالتی محض رخ داد.

آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه آتالانتا در مصاحبه با گازتادلااسپورت گفت:‌ من یک نظر مشخص دارم و همیشه هم پای آن ایستاده‌ام. یک شاخصه مطیع بودن در فوتبال وجود دارد که آدم‌ها تمایل به پیروزی تیم‌های بزرگ‌تر دارند. اگر تنها یک تصمیم مشکوک بودم، می‌توانستم جور دیگری حرفم را بزنم اما موارد زیادی در این بازی رخ داد. خطاهایی از ناچو و مودریچ روی مائهل و پسینا اتفاق افتاد که داور اصلا آنها را جریمه نکرد. خطای هند لوکاس واسکز را نیز نگرفت.

وی ادامه داد: در یک صحنه داور خواست به کاسمیرو کارت بدهد ولی وقتی متوجه شد که این بازیکن کارت زرد داشته است، از تصمیمش صرف نظر کرد. اگر یکی از بازیکنان ما این اتفاق برایش رخ می‌داد تصمیم داور همین گونه بود؟

رئیس باشگاه آتالانتا گفت: در چنین شرایطی بازی کردن غیرممکن است. همه چیز علیه ماست و مثل همیشه داور در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا مناسب تو قضاوت نمی‌کند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false