۸۰ کیلومتر فیبرنوری در کنگان و عسلویه اجرا می‌شود/ نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۸۰ کیلومتر فیبرنوری در کنگان و عسلویه اجرا می‌شود/ نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر

به گزارش چغادک نیوز،مجید سلطانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های تحول زا در شرکت مخابرات ایران، سند تحول مخابرات با نگاهی نو بر ظرفیت‌ها و چالش‌ها تدوین می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در این راه سعی کرده‌ایم که در کنار گرداوری داده‌ها، به شکل میدانی نیز در استان‌ها ورود کنیم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و نارسایی‌ها آشنا و ظرفیت‌های موجود را ارزیابی نماییم.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص استان بوشهر که به عنوان یک استان مهم و استراتژیک در جغرافیای ایران قلمداد می‌شود، این استان را در ردیف نخستین سفر استانی قرار دادیم.

وی بیان کرد: برآوردهای اولیه ما در استان بوشهر نشان می‌دهد که بین نیازهای مردمی و شرکت‌های صنعتی به زیرساخت‌های مخابراتی با وضعیت موجود همخوانی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: رشد و توسعه استان صنعتی مانند بوشهر در کنارتعلل‌های انجام شده طی سنوات گذشته و بالا بودن سطح فرسایش تجهیزات مخابراتی به دلیل شرایط آب و هوایی سبب شده که در تخصیص اعتبارات به استان بوشهر تجدیدنظر جدی و حتی تا ده برابر موجود برنامه ریزی شود.

سلطانی بیان کرد: طی دو روزی که در بوشهر حضور دارم با گروه‌های مختلفی از نمایندگان کانون بازنشستگی مخابرات، پرسنل پیمانکاری، نیروهای رسمی، مدیران ستادی و مقامات استانی دیدارهای جداگانه‌ای داشته‌ایم که همگی از یک وفاق، همدلی و انگیزه‌ای مضاعف برای توسعه مخابرات در این استان سخن می‌گویند.

وی با تمجید از عملکرد مدیریتی مخابرات بوشهر، ادامه داد: به زودی نوسازی شبکه مخابراتی بوشهر، اجرای ۸۰ کیلومتر فیبرنوری برای شهرهای کنگان و عسلویه و تعمیر و تجهیز مرکز دوم تلفن بوشهر انجام می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false