چهارشنبه های انتخاباتی ۶/۱۲/۹۹ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۶/۱۲/۹۹

آیت الله جنتی رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی احکام جداگانه ای حجت الاسلام شیخ حسین دشتی، حجت الاسلام شیخ عبدالکریم بحرینی، حسین حیدری، پرویز میرکی و خلیل رضایی را به عنوان اعضای هیات نظارت شورای نگهبان استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ تعیین کرده است.

کارگاه آموزشی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا ویژه بخشداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌های سراسر استان و همچنین جلسه هم‌اندیشی با دبیران احزاب استان بوشهر پنجم اسفند ماه در استانداری بوشهر با سخنرانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری برگزار شد.

براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، در سال ۹۶ برای انتخابات شوراها، ۸۴۲ صندوق اخذ رای در استان در نظر گرفته شد و در دوره جدید با افزایش ۱۰/۲۱ درصدی ۹۲۸ صندوق اخذ رای و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، ۸۳۶ شعبه اخذ رای در استان داشتیم که با ۱۶/۶ درصد افزایش به ۹۶۱ شعبه اخذ رای خواهد رسید.

گفته می شود؛ در ۴۳۶ شورای اسلامی شهر و روستا در استان انتخابات تشکیل خواهد شد که شامل ۴۰ شورای شهری با ۲۱۰ کرسی و ۳۹۶ شورای روستایی با ۱۲۸۰ کرسی خواهد بود.

استاندار بوشهر در نشست با ستاد انتخابات استان، بر رصد و تحلیل شرایط انتخابات در استان بوشهر توسط ستاد انتخابات تاکید کرد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی شعب اخذ رای در اماکنی که امکان تهویه هوا وجود ندارد باید جابجا شوند، صیانت از آراء و اجرای دقیق قانون در صلاحیت افراد مد نظر ستاد انتخابات باید باشد.

شنیده می شود؛ بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده، جمعی ازهواداران نهضت بهار درتمامی شهرستانهای استان بوشهر طی هفته آینده قرار است رهسپار پایتخت شوند و با محمود احمدی نژاد کاندیدای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار نموده و از وی جهت حضور در انتخابات ۱۴۰۰دعوت به عمل آورند؛ گفته می شود این حرکت، مردمی و خودجوش بوده و با وجود اینکه احمدی نژاد موضع رسمی خود خود را جهت کاندیداتوری اعلام نکرده است، مردم از تمامی استانهای کشور در روزهای معین با رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران دیدار و حمایت خود را از وی اعلام خواهند کرد.

شنیده می شود؛  روز پنج شنبه ۷ اسفند ماه  بومیان قائم مقام سیاسی حزب موتلفه اسلامی به همراه مسئول استانهای کانون جوانان شورای وحدت کشور جهت انسجام بیشتر در جریان انقلاب و بحث و تبادل نظر پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ وارد شهر بوشهر خواهد شد.

شنیده می شود، ترانه فرخی مشاور اسبق شهردار بوشهر در امور توانیابان قصد دارد در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیدا شود.

شنیده می شود؛ بیژن شیرالی از پیشکسوتان ورزش در شهر بوشهر قرار است با ارائه لیستی حمایتی از افرادی که نکته منفی در کارنامه مدیریتشان  نداشته و تمام اموالشان رادر راستای شفافیت مالی لیست نمایند، حمایت نماید.

شنیده می شود، هم اکنون به زعم مردم شهر بوشهر سه کاندیدای بنام احتمالی جهت شرکت در انتخابات۱۴۰۰ که توانسته اند در بین مردم مقبولیت بیشتری پیدا نموده و در محافل نیز آوازه آنها شنیده می شود، شهرام شجاعی به دلیل جذب قشرهای مختلف مردمی، آریا بهرام نژاد و میثم بشکوه با شرکت در برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی استان می باشند که نام آنها بیشتر از بقیه بر سر زبان ها افتاده است.

شنیده می شود؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان بوشهر که همگان آن را جبهه موازی در مقابل شورای وحدت اصولگرایان که مورد تائید جامعتین بوده؛ می دانند، قاسم برجویی را به عنوان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان، حجت الاسلام یوسف جمالی را به عنوان رئیس و حجت الاسلام زاهددوست را به عنوان نایب رئیس این شورا تعیین کرده است.

شنیده می شود؛ علی نعمتی، حسن نعمتی، سجاد یکوکستان، حسن جمادی، علی بکتر، مهدی عالی پور، علی رضا احمد نیا و روح الله درویشی قصد دارند وارد کارزار انتخابات شورای اسلامی شهر دلوار شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false