×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پایان هفته بارانی در انتظار بوشهری‌ها

به گزارش چغادک نیوز،پیام مساعدی در گفتگو با خبرگزاری فارس در بوشهر درباره وضعیت جوی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز و فردا با وزش بادهای شمالی بر روی دریا، خلیج فارس به نسبت مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از اواخر وقت فردا با تقویت سامانه بارشی و تداوم فعالیت آن طی روز پنجشنبه، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده به همراه رعدوبرق در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: ضمن اینکه با خروج سامانه بارشی از استان، به سبب وزش بادهای شمالی، سواحل استان تا اوایل هفته آینده متلاطم خواهد بود.

مساعدی درباره پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان گفت: آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و طی صبحگاه در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی و جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و در سواحل و بر روی دریا در برخی ساعات ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است.

وی با بیان اینکه ارتفاع موج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل وقت فردا ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل تا ۱۸۰ سانتی متر می رسد گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۰۲ بامداد، مد اول ساعت ۰۶:۰۱ ، جزر دوم ساعت ۰۸:۱۰ و مد دوم ساعت ۱۷:۲۰ خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false