درخواست شورای شهری‌ها از حناچی/ رانندگان اتوبوس و تاکسی در اولویت واکسن قرار بگیرند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درخواست شورای شهری‌ها از حناچی/ رانندگان اتوبوس و تاکسی در اولویت واکسن قرار بگیرند

به گزارش چغادک نیوز، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره ضرورت درخواست واکسن کرونا برای رانندگان اتوبوس و تاکسی، اظهار داشت: همه در جریان نامه‌ای که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و در قالب این نامه خواسته شده که هنرمندان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند هستیم.این نامه واکنش‌های زیادی به همراه داشت و سرانجام مشخص شد این قضیه مطالبه اکثر جامعه هنرمندان نبوده است.

وی ادامه داد: لازم است که ستاد مقابله با کرونا اولویتش برای واکسن کرونا به صورت شفاف مشخص شود و ظرفیت و اسامی دریافت‌کنندگان واکسن نیز اعلام شوند. همچنین شهرداری باید شرایطی را اتخاد کند تا کارگران، رانندگان تاکسی و اتوبوس، پاکبانان، آتش‌نشانان و کارمندان بهشت‌زهرا (س) نیز واکسینه شوند و در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارگران شهرداری و کارکنان بهشت‌زهرا (س) و بخش‌های مختلف مبتلا به کرونا شده وبرخی جان خود را از دست داده‌اند گفت:‌شهرداری باید با هر ابزاری که در اختیار دارد رایزنی و پیگیری‌ها را انجام دهد تا برخی از افراد مورد نیاز در شهرداری به واکسن کرونا دست یابند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false