×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳محموله کمک‌های استان بوشهر برای زلزله‌زدگان “سی‌سخت” ارسال شد

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا حاجیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به آمادگی خدمات‌رسانی امدادگران هلال احمر به آسیب‌دیدگان و بحران‌زدگان در بخش‌های مختلف اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر دارای تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف امدادرسانی و شبانه‌روز آماده‌باش است.

وی، از وجود تیم‌های تخصصی امدادی در رسیدگی به حوادث طبیعی، سوانح دریایی، زمینی، کوهستان و جاده‌ها خبر داد و بیان کرد: در جریان ویروس کرونا تیم‌های امدادی  هلال احمر استان بوشهر خدمات‌رسانی گوناگونی در بخش‌های مختلف ارائه کرده‌اند.

حاجیانی از  ارسال کمک‌های امدادی به نقاط زلزله‌زده سی‌سخت خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۳ محموله امدادی از استان بوشهر به مناطق زلزله‌زده سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد شامل مواد غذایی، چادر اقامتی و ظروف ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۰۰ بسته مواد غذایی، ظروف و چادر اقامتی به شهر زلزله‌زده سی‌سخت ارسال شده است تصریح کرد: در این راستا یک‌هزار بسته مواد غذایی، ۵۰۰ دست سرویس ظروف و  ۴۰۰ تخته چادر اقامتی برای استفاده زلزله‌زدگان به منطقه سی‌سخت از سوی هلال احمر استان بوشهر ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به ادامه ارسال محموله‌های دیگر مورد نیاز زلزله‌زدگان تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران در دستور کار قرار دارد و در این راستا کمک‌ها به زلزله‌زدگان ادامه دارد./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false