×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
موکب‌داران سراسر کشور ۲۰۰ میلیارد تومان به مناطق محروم کمک کردند

به گزارش چغادک نیوز، حمید افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ موکب اربعین حسینی در سراسر کشور اظهار داشت: موکب‌های اربعین حسینی در شرایط کرونایی، خدمات گوناگون محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف کشور ارائه کردند.

وی، کمک‌رسانی به آسیب دیدگان کرونایی در نقاط محروم را از جمله این فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: در ایام ماه محرم و صفر، موکب‌داران اربعین حسینی افزون بر ۱۴۰ میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی، تحصیلی و سلامت به مردم محروم کمک‌رسانی کردند.

مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از اجرای پویش مهر حاج قاسم در ایام سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد و بیان کرد: با توجه به علاقه شهید حاج قاسم سلیمانی در توجه به افراد محروم و محرومیت‌زدایی، امسال در سالگرد این شهید طرح‌های محرومیت‌زدایی در قالب مهر حاج قاسم با مشارکت موکب‌داران اربعین حسینی به ارزش ۵۶ میلیارد تومان در نقاط روستایی اجرا شد.

افضلی، ساخت مدرسه، آبرسانی روستایی، تامین تجهیزات آموزشی دانش‌آموزان و توزیع بسته‌های سلامت و معیشتی را از جمله طرح‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا ۸ مدرسه بازسازی و ۸ پروژه آبرسانی در روستاهای محروم کشور اجرا شد.

وی، توزیع یک‌هزار بسته جهیزیه ویژه نوعروسان نقاط محروم کشور را از دیگر طرح‌های اجرا شده در قالب مهر حاج قاسم دانست و افزود:  با توجه به شرایط کرونایی، امسال فعالیت موکب‌داران به کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به محرومان معطوف شد به‌گونه‌ای که در ۵ ماه گذشته موکب‌داران سراسر کشور در شرایط کرونایی ۲۰۰ میلیارد تومان به مناطق محروم کمک کردند.

مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه موکب‌های اربعین حسینی این‌روزها خود را برای اربعین شهادت امام حسین(ع) در سال آینده آماده می‌کند تصریح کرد: در اربعین سال آینده اگر شرایط کرونایی در کشور بهبود یافت موکب‌ها به عراق اعزام می‌شوند و در مراسم پیاده‌روی و عزاداری به زائران خدمات رسانی می‌کنند در غیر این صورت خدمات موکب‌ها به مناطق محروم کشور بر می‌گردد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false