×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس‌جمهور: از لحظه‌ای که متوجه ورود کرونا به کشور شدیم به مردم اطلاع دادیم

به گزارش چغادک نیوز، حجّت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور، صبح امروز (شنبه ۲ اسفند) در جلسه ستاد ملّی مبارزه با کرونا با اشاره به یکسالگی شیوع کرونا در کشور گفت: نخستین بار، تست تشخیص به ما گفت که کرونا وارد کشور شده است. از اولین روزی که فهمیدیم این ویروس وارد کشور شده،‌ در هیأت دولت تصمیم گرفتیم به مردم اعلام شود.

وی افزود: برخی شبهه داشتند که چون نزدیک انتخابات است آیا به مردم بگوییم که کرونا وارد شده یا نه؟ من گفتم تردید نکنید؛ هر مراسمی هم باشد ما باید این را اعلام کنیم چون مسئله جان مردم است و از همان روز چهارشنبه هم اعلام شد که این ویروس وارد کشور شده است.

روحانی ادامه داد: ضد انقلاب خارج نشین که شبهه می‌کنند که دولت واقعیت را به مردم نگفت یا دیر گفت و به خاطر انتخابات دیر اعلام کرد این یک تهمت محض و دروغ صددرصد است. ما از همان لحظه‌ای که متوجه شدیم، به مردم اعلام کردیم. در طول این مدت هم که موج شیوع کرونا داشته‌ایم یا آمار بیماران و بهبودیافته‌ها کاهش و افزایش داشته همیشه به‌صورت یک آمار دقیق به مردم اعلام شده است.

وی تصریح کرد: ایران جزء کشورهایی بوده که از لحاظ اطلاع رسانی به موقع و دقیق حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار آمار را به اطلاع مردم رسانده است.

*** همه تلاش این است وارد موج چهارم کرونا نشویم

وحانی در ادامه گفت: همه تلاش ما این است که وارد موج چهارم کرونا نشویم تا مردم با راحتی در شب عید به زندگی خود بپردازند.

ادامه دارد …

منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false