×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پورمحمدی: باید برای مشارکت گسترده در انتخابات و معرفی کاندیدای اصلح تلاش کنیم

به گزارش چغادک نیوز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی احزاب و گروه های مختلف گفت: ما باید در ابتدا برای مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم، مسلما مقام معظم رهبری هم به مشارکت پایین راضی نیستند و بارها بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرده اند.

وی افزود: مردم باید در یک فضای شفاف و با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند و بعد هنر ما باید این باشد که افراد خوب و اصلح را معرفی کنیم.

پورمحمدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: من قبلا گفتم که نوع نگاه لیبرالی، امنیتی، نظامی و پدرسالانه هیچ کدام مطلوب ما نیست، منظور ما نوع این نگاه در مدیریت است ولی نگفتیم اگر کسی نظامی است یا سابقه قضایی دارد نباید کاندید شود. اما رویکرد و نگاهی که می خواهد با آن مدیریت کند مهم است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: برخی به پدرخواندگی حمله می کنند ولی می خواهند خودشان مخفیانه این مدل را پیگیری کنند و یک دفعه در آخر انتخابات نظر خود را تحمیل می کنند. دوره این مدلها گذاشته و اینگونه مدلها دیگر مقبولیت ندارد و ما نمی توانیم از این مدلهای منسوخ شده استفاده کنیم.

وی درباره نوع نگاه شورای وحدت اصولگرایان به انتخابات هم افزود: در این شورا روی هیچ فردی بحثی نشده است، تلقی ما این است اگر آقای رئیسی کاندیدا شود میل و نظر شورای وحدت به سمت ایشان است، ولی دیگر روی هیچ فردی بحثی نشده است.

پورمحمدی تاکید کرد: اگر آقای رئیسی وارد صحنه نشوند ما ممکن است با تعدد کاندیداها روبرو شویم و اینگونه احتمالا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

ادامه دارد…

منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false