×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۲۹/۱۱/۹۹

شنیده ها حکایت از آن دارد، با نزدیکی به انتخابات ۱۴۰۰ قرار است در هفته آینده شعبه شهرستان دشتستان جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر با حضور فرید شهاب دبیرکل و یا رشیدی قائم مقام این حزب در شهر برازجان افتتاح شود.

طی حکمی از سوی استاندار بوشهر، محمد تقی ایرانی به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر منصوب شد و در احکام جدا گانه ای نیزخسرو دهقانی به سمت دبیر ستاد انتخابات استان، خسرو استوار رئیس کمیته فن‌آوری اطلاعات، سهراب امیری نژاد رئیس کمیته حراست و استعلامات، اسماعیل کاظمی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی، مصیب محمدعلی‌پور رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، عباس قلی‌پور رئیس کمیته حقوقی، حیدر ساجدی رئیس کمیته امنیت و اسکندر پاسالار به عنوان عضو در ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

ایرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم پول‌های کثیف خرج انتخابات شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود از ورود پول‌های کثیف به عرصه انتخابات جلوگیری و نمایندگان واقعی مردم در شوراهای شهر و روستا انتخاب شوند چراکه باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که بتوانند بصورت واقعی رای مردم را بگیرند نه با تطمیع، تهدید، شام و ناهار دادن رای بیاورند.

روز گذشته عظیم ابراهیم پور مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پس از سفر به ۲۰ استان با هدف معرفی سردار پاسدار سعید محمد کاندیدای ریاست جمهوری وارد بوشهر شد و نشستی را با مسئول شورای وحدت استان بوشهر، برخی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان، نشست با برخی از نیروهای انقلابی در مسجد ابوالفضل برازجان و مسجد قرآن شهر بوشهر برگزار کرده و جلسه با اصحاب رسانه و بانوان نیز به دلیل به حد نصاب نرسیدن لغو شده است.

شنیده ها حکایت از آن دارد،  جمعی از ورزشکاران حمایت خود را از شهرام شجاعی جهت کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام داشته و قصد دارند نام شجاعی را در سر لیست حمایتی خود قرار دهند.

شنیده ها حکایت از آن دارد، محسن گناوه ایی که در انتخابات قبل در قالب جنبش بوشهری نو حدود ۱۶ هزار نفر رای اولی را در انتخابات ساماندهی کرده بود، اعلام کرده است در انتخابات ۱۴۰۰ با قدرت ورود خواهد کرد و لیست حمایتی اش را با نام خود در حمایت از کاندیداهای شورای اسلامی شهر بوشهر ارائه خواهد داد.

شنیده می شود؛ طی جلسه ای که اعضای جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی بهمراه یکی از چهره های سیاسی بوشهری با محمد باقر قالیباف جهت راه اندازی دفاتر این جمعیت در کشور داشته اند، قالیباف اعلام کرده است در صورت ورود حجت الاسلام رئیسی به انتخابات، خود و سایر رقبای اصولگرا به نفع وی کناره گیری خواهیم کرد.

شنیده های این هفته حکایت از آن دارد، حسین حاجیان و لیلا کردوانی از شهر چغادک، اسماعیل ایدانی از کنگان، حجت الاسلام مهراب خادمی و سید جواد موسوی از فعالین فضای مجازی استان قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر گناوه کاندیدا شوند.

شنیده می شود، غلامحسین درویشی، حسن آبدونی، جواد آبدونی، زهیر حاجیان، ایوب حاجیان، رضا احمدی، مجتبی درویشی، صغری حسین پور، آسیه ابراهیمی وقار، اکبر حاجیانی، مهدی حاجیانی، عادل رشیدی، شهریار پوربهی، جواد عظیمی نیا، اکبر رضایی، حسین سعیدی کیا، اصغر اسعدی مقدم، رسول کنعانی فرد، سردار قادری و سیما زارعی قصد دارند در شورای شهر آبدان کاندیدا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false