سوختن ۵ میلیون دلار کالا در حادثه گمرک اسلام قلعه/ ۵۰۰ دستگاه کامیون کاملا سوخت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سوختن ۵ میلیون دلار کالا در حادثه گمرک اسلام قلعه/ ۵۰۰ دستگاه کامیون کاملا سوخت

به گزارش چغادک نیوز، جواد هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت پایانه مرزی دوغارون ایران و گمرک اسلام قلعه افغانستان پس از انفجار کامیون‌ها در روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر آتش در گمرک اسلام قلعه اطفاء شده است و در حال لکه گیری نهایی هستند.

وی ادامه داد: طرف افغان بررسی‌های دقیق را در مورد علت وقوع حادثه آغاز کرده است. ایران هم اعلام کرد، در صورت نیاز با طرف افغان همکاری می‌کند.

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان کرد: در این حادثه ۵ میلیون دلار کالا از بین رفت و ۵۰۰ دستگاه کامیون به کلی سوختند.

هدایتی اظهار داشت: در حال حاضر مرز بسته است و حدود ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دستگاه کامیون منتظر تعیین تکلیف پشت مرز ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال پیگیری برگزاری جلسه با طرف افغان هستیم. ممکن است این پایانه و مرز چندین هفته تعطیل باشد، دو مرز دیگر با افغانستان داریم که شامل مرزهای میلک و ماهیرود در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است که به آنها تأکید کرده‌ایم، آماده باشند، همچنین برای افزایش ساعت کار خود برنامه‌ریزی کنند تا خدمات لازم به متقاضیان در صورت لزوم داده شود.

به گزارش فارس، روز گذشته بود که با انفجار یک دستگاه تانکر حامل گاز در گمرک اسلام قلعه افغانستان حریق به کامیون‌های مجاور و سپس پارکینگ‌های کامیون‌های حامل گازوئیل سرایت کرد و در این حادثه ۵۰۰ دستگاه کامیون دچار حریق جدی شدند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false