چهارشنبه های انتخاباتی ۱۵/۱۱/۹۹ | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۵/۱۱/۹۹

مدیرکل انتخابات وزارت کشور خبر داد: ثبت‌نام اولیه انتخابات ۱۴۰۰ از طریق اپلیکیشن انجام شده و داوطلبان برای نهایی شدن ثبت‌نام باید در وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور یابند.

شنیده می شود؛ بیژن شیرالی لیدر باسابقه تیم فوتبال شاهین بوشهر بدلیل ضعف عملکرد شورای شهر از محمد کارگر از جوانان نخبه و ولایی استان بوشهر و اهل جم که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان کاندیدا شد، درخواست کرده است که در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیدا شود تا خیل عظیم آراء مردمی را به سمت وی روانه سازد.

شنیده می شود؛ شب گذشته عده ای از جوانان اصلاح طلب استان بوشهر به دعوت از ستاد سردار دهقان در بوشهر، جلسه ای را با اعضای ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری برگزار کرده و با نادر گنجی فرزند شهید صادق گنجی دیداری را داشته اند که در این راستا این طیف از جوانان حمایت خود را از سردار؛ منوط به فراهم آمدن شرایط پیش رو و اجماع اصلاح طلبان از وی عنوان کرده اند.

شنیده های این هفته حکایت از آن دارد در شهر بوشهر مجید غاله، سپیده یوسفوند و قاسم نجارباشی قصد دارند در انتخابات پیش روی کاندیدا شوند، از سوی دیگر نیز از بین حدود ۵۰ کاندیدای احتمالی که نام آنان منتشر شده است، نام شهرام شجاعی، میثم بشکوه، آریا بهرام نژاد و علیرضا پولاد در محافل سیاسی و اجتماعی شهر بوشهر که اقبال عمومی بیشتری دارند، بیش از همه شنیده می شود.

شنیده های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد؛  در روزهای گذشته عده ای از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به شهر بوشهر آمده اند که مشکلات مردمی را پیگیری نمایند و در این راستا دیدارهایی را با مردم شهر بوشهر داشته اند.

شنیده می شود، به ستاد سردار سعید محمد کاندیدای ریاست جمهوری در استان بوشهراعلام شده است که مسئولیت این ستاد دراستان باید بصورت شورایی هدایت شود.

شنیده محافل این هفته حکایت از آن دارد؛ سید اصغر طالبی، زهرا راوند، رضا علی پور، مصیب غریب زاده، روح الله احمد زاده، عباس اسدی، یوسف اطمینان، اسماعیل آلشو، محراب بنافی، حسین بی باک، حسین چتر زرین، حیدر زنگنه، عباس دهقان کمارجی، حسن عابدی، رضا عرب، نجف فخرزاده، ارسطو قائدی، محمد تقی گرمسیری، حسین مهرورز، سید باقر موسوی، فرخ عباسی، اسماعیل ناخایی و مرتضی نیکجو کاندیدای شورای اسلامی شهر برازجان شوند.

شنیده های محافل این هفته حکایت از آن دارد؛ زهرا بازیار، نوشاد باقری، مهرناز سهراب پور، حمید حاجی حسینی، حجت الاسلام حسن پور، سلیمان صمصامی، فرخ عباسی، بهرنگ عباسی، مصطفی رضایی حمید محمد زاده و محمد مهدی موسایی قصد دارند کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر آبپخش شوند.

شنیده های محافل این هفته حکایت از آن دارد؛ محمود محمدی زاده، عبدالله دریا پیما، علی دریایی بومین، حسن انصاریان، حسن ملکپور، حسن علیزاده، شهاب شاهینی، سعید محمدی، خانم شاطر، علی دریایی بوراشد، محمد خواجه، علی شاطری، غلام موحد، عادل اجرایی، علی جبری، محمد شمسی قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه کاندیدا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false