ساختمان بخشداری چغادک افتتاح شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
ساختمان بخشداری چغادک افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز: به مناسبت دهه فجر انقلاب ساختمان بخشداری چغادک با حضور استاندار بوشهر و مسئولین استانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید و رحمان زنگنه به عنوان بخشدار معارفه شد.
در این آئین استاندار بوشهر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که بعد از سال ها خواسته مهم مردم رنگ عمل به خود گرفت و قطعاً با استقرار بخشداری مطالبات مردمی پیگیری شده و امیدواریم مشکلات حل شود.

گراوند با بیان اینکه باید یک قطعه زمین جهت احداث مجتمع اداری واگذار شود، گفت: در چغادک همه ادارات باید بر روی مجتمع متمرکز شده و در این راستا به همه فرمانداری‌ها نیز اعلام کرده ایم که به سمت ادارات تک ساختمانی نرویم.

وی فاضلاب را یکی از مشکلات شهرهای ساحلی و شهر چغادک خواند و بیان داشت: با توجه به اینکه فاضلاب هزینه‌بر است و باید نمایندگان مجلس پیگیر باشند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در خصوص مدرسه شهداء چغادک، فرمانداری پیگیری خواهد کرد و انشالله اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.

عبدالکریم گراوند ضمن تقدیر از پیگیری‌های خدری نماینده سابق مجلس جهت بخش شدن چغادک اظهار کرد: حجت الاسلام خدری در سفر معاون اول رئیس جمهور در این خصوص پیگیری‌های زیادی نموده است و شورای شهر چغادک نیز در این راستا همکاری نمودند که با تایید استاندار مراحل آن انجام و در دولت تدبیر و امید به نتیجه رسیده است.

وی با کنایه به پیگیری های نماینده کنونی بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی که ارتقاء چغادک به بخش را جزء عملکرد خود به ثبت رسانیده بود، عنوان کرد: نامه نوشتن هیچ دردی را دوا نمی‌کند اگر هزار و یک نامه نوشته می شد هیچ اقدامی صورت نمی گرفت چراکه باید استاندارد در خصوص آن موافقت نماید.

استاندار از مردم خواست: از مردم، شورا و شهرداری درخواست دارم کرونا را جدی بگیرند و امیدوارم به حرمت این روزها مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

جمشیدی فرماندار بوشهر نیز در این آئین عنوان کرد: ارتقاء شهر چغادک به بخش مطالبه جدی مردم بوده و با پیگیری های استاندار بوشهر و تائید هیات دولت این اقدام صورت گرفته است که در این راستا لازم است از حجت الاسلام خدری و شورای شهر تشکر نمایم.

امام جمعه چغادک نیز از افرادی که پیگیر این موضوع بوده اند تشکر کرد و توسعه بخش چغادک را فرصتی برای نیازمندیهای مرکز استان خواند که با توسعه شهری می توان حل کرد.

لازم به ذکر است: بخشداری چغادک روستاهای تل سیاه، احمدی، دویره، قلعه، چاهکوتاه، تلشکی، حسینکی، سرمل، آبطویل و نوکار مخی زیر نظر آن می باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false