×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازگشت صف به دفاتر پیشخوان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز، تجمع مردم مقابل دفاتر پیشخوان دولت و برخی از بانک های بوشهر جهت دریافت کد سجام و تسهیلات از طریق سهام عدالت نگران کننده است.

استان بوشهر هرچند از نظر کرونا در رنگ آبی و وضعیت کم خطر قرار گرفته، اما به گفته مسئولان بهداشتی، این وضعیت شکننده است و تجمعات یکی از محل های شیوع و افزایش بیماری می باشد.

از هفته گذشته، صف هایی مقابل دفاتر پیشخوان بوشهر شکل گرفته که طبق پیگیری‌های خبرنگار خلیج فارس، دلیل آن ثبت نام کد سجام توسط دارندگان سهام عدالت است.

خبرنگار ما در زمان حضور مقابل برخی از این دفاتر پیشخوان مشاهده کرد که اغلب شهروندان بدون فاصله گذاری در محیط بسته یا صف بیرون آن منتظر انجام کار خود هستند؛ موضوعی که از عدم برنامه ریزی صحیح مسئولان و فراهم نشدن زیرساخت ها حکایت دارد.

مردم به صورت اینترنتی کد سجام بگیرند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر با اشاره به اینکه برای ثبت نام در سامانه سجام نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا کافی نت‌ ها نیست گفت: شهروندان خصوصا دارندگان سهام عدالت که اکنون پیگر کد سجام هستند می‌توانند از طریق اینترنت خانگی یا تلفن همراه خود اطلاعات شخصی را وارد و کد سجام را دریافت کنند.

رسول زارعی در گفتگو با «خلیج فارس» با بیان اینکه پرداخت تسهیلات و واریز سود پایان سال سهام عدالت نیازمند احراز هویت در سامانه سجام است، تصریح کرد: از حدود ۳۶۰ هزار هم استانی که برای سهام عدالت خود گزینه مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده و در اختیار شرکت سهام عدالت استان است، تاکنون فقط ۲۷ درصد برای گرفتن کد سجام اقدام کرده اند و از این نظر جزو استان های پایین کشور هستیم.

زارعی ادامه داد: مردم تا پایان سال برای ثبت سهام عدالت در سامانه سجام مهلت دارند و نیازی به عجله در این کار نیست، ضمن اینکه توصیه می کنیم مردم با اینترنت شخصی اطلاعات خود را در سامانه https://sahamedalat.ir  وارد کرده و کد بگیرند یا اگر اطلاعات کافی ندارند، از فرد مطلعی کمک گرفته تا نیاز به ازدحام در دفاتر پیشخوان نباشد./خلیج فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false