×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰ درصد منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌ها در مناطق حاشیه نشینی استان بوشهر تخصیص می‌یابد

به گزارش چغادک نیوز:عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر توجه به رسیدگی به آسیب‌‌های و پیشگیری از وقع اینگونه ناهنجاری‌ها اظهار داشت: بخشی از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند زایده شرایط اقتصادی باشد که جامعه با آن درگیر است.

وی، با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی، مشکلات، کمبودها و تاثیرات مختلفی در جامعه ایجاد می‌کند گفت: این تحریم‌ها تاثیراتی در حوزه کسب و کار، بازار و اشتغال و زندگی مردم ایجاد کرده است.

استاندار بوشهر، شرایط کرونایی را یکی دیگر از عوامل بروز آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: کاهش اشتغال و مشکلاتی که بیماری کرونا در کسب و کار مردم گذاشته بی‌تاثیر نبوده هرچند فرهنگ بالای مردم توانسته در کاهش این آسیب‌ها اثرگذار باشد.

گراوند، با بیان اینکه بیکاری در خانواده‌ها و  بیکارشدن سرپرست خانواده می‌تواند در جامعه و خانواده آسیب‌ ایجاد کند خاطرنشان کرد: امید می‌رود با رفع  بیماری کرونا آرامش به جامعه برگردد و تا زمینه رفع اینگونه آسیب‌ها  و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی،  از تدوین سند اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشینی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در این راستا قانون بودجه تکلیف کرده که ۳۰ درصد از منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های زیرساختی در حاشیه نشینی  تخصیص یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌ها در مناطق حاشیه‌نشینی استان بوشهر تخصیص یافت گفت: در این راستا کارهای خوبی در حوزه‌های آموزش، برنامه‌های ورزشی و طرح‌های فرهنگی در حال اجرا است که ان‌شاالله با فراهم شدن شرایط این مسیر ادامه یابد.

گراوند از تدوین سندهایی در ارتباط با مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر خبر داد و افزود: در این راستا گروه اندیشه‌ورزان سند اجتماعی استان بوشهری برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی تدوین کردند و از آن رونمایی شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false