×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰۰۰ بسته معیشتی میان بیماران کرونایی استان بوشهر توزیع شد

به گزارش چغادک نیوز:حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا اظهار داشت: با تلاش اعضای ستاد مدیریت کرونا، رعایت همگانی مردم و خدمات ارزشمند کادر درمانی و جهادگران عرصه سلامت وضعیت و شرایط کرونایی در استان بوشهر رو به بهبودی گرایش یافته است.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی را در  کنترل بیماران و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را مهم دانست و بیان کرد: این طرح با مشارکت تیم‌ها در بخش‌های شناسایی، حمایتی، نظارتی و مراقبتی در محلات استان بوشهر با مشارکت کادر سلامت، بسیجیان، هلال احمر و گروه‌های جهادی از اول آذرماه اجرا شد که تاکنون به موفقیت‌های قابل توجهی رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به حمایت مالی و معیشتی بیماران کرونایی خاطرنشان کرد: در اجرای بخش حمایتی، اداره کل اوقاف با تهیه بسته‌های معیشتی از خانواده‌های در قرنطینه کمک مالی و معیشتی می‌کند.

اسماعیل‌پور از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان  بوشهر خبر داد و افزود: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، متولیان و خیران تهیه و بین نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false