گروه‌های مطالبه‌گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گروه‌های مطالبه‌گری مردمی در استان بوشهر فعال شده است

به گزارش چغادک نیوز؛ سردار علی رزمجو صبح سه‌شنبه در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف استان بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت ادامه یابد.

وی اضافه کرد: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم علیه عفت عمومی و اعتقادات مذهبی، ناهنجاری فضای مجازی است که فعالیت گروه‌های جهادی و انقلابی در فضای مجازی را در پیشگیری این آسیب‌ها بسیار مهم و تأثیرگذار است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با تاکید بر انجام فعالیت‌های اثربخش در این حوزه افزود: یکی از مهمترین عوامل کارآمدی ستاد، حضور گروه‌های اجتماعی در فضای مجازی است.

وی تشدید ناهنجاری‌ها را یکی از دلایل ازهم گسستی جوامع اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دلایل و ریشه‌های ایجاد این ناهجاری‌ها را باید با برگزاری جلسات کارشناسی و دانش‌بنیان شناسایی کرد.

سردار رزمجو تاکید کرد: نهادینه شدن فرهنگ ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر یا همان مطالبه‌گری در درون هر جامعه‌ای قطعاً باعث سرعت بخشیدن حرکت جامعه در مسیر کمال و تعالی خواهد بود

وی یکی از آرمان‌های گروه‌های جهادی را حرکت به سمت رفع محرومیت دانست و گفت: بلاشک یکی از راه حل‌های ریشه‌ای برای رسیدن به این آرمان‌ها و رفع محرومیت‌ها، تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: بخش عمده‌ای از کارها و فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، دینی و… توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود که این مهم در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

حمایت از نخلداران

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به فعالیت گروه‌های مطالبه‌گری مردمی اظهار داشت: مطالبه گری رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت‌الاسلام علی اکبری به بخش‌های مختلف فعالیت‌های مطالبه گری اشاره کرد و ادامه داد: موضوع رسیدگی به وضع نخل‌داران استان یکی از دغدغه‌های رئیس و دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در راستای حل مشکلات قیمت خرما در استان بوشهر به صورت جدی ورود کرده است.

وی افزود: با ایجاد و فعال کردن گروه‌های مردمی و تیم‌های رسانه‌ای، انعکاس مشکلات نخل‌داران و رسیدگی به وضعیت عرضه و تقاضا در بازار، توانستیم مشکلات نخل‌داران و مردم را به گوش مسئولین برسانیم.

حجت‌الاسلام اکبری تاکید کرد: نتیجه این حمایت‌ها و پیگیری‌ها، حساس شدن برخی از مسئولین رده بالای کشور نسبت به این مشکل بوده است.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false