×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اصناف استان بوشهر در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیل نمی‌شوند

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند عصر یکشنبه در نشست ستاد کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: بهترین راهکار برای مقابله با کرونا و کاهش تعداد مبتلایان، افراد بستری و فوتی‌ها، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر وضعیت خوبی را از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد هستیم، اضافه کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که مردم باید رعایت کنند و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه چادر زدن در پارک‌ها و در کنار سواحل ممنوع است، تصریح کرد: در صورتی که مسائل بهداشتی در سواحل استان رعایت نشود، مجبور به بستن سواحل خواهیم بود.

وی خواستار رعایت مسائل بهداشتی در اتوبوس‌های شهری، مطب‌ها، داروخانه‌ها و دفاتر پیشخوان شد و بیان کرد: تالارهای پذیرایی نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نظارت مناسب بر فعالیت آنها انجام شود.

گراوند، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی را دلیل افزایش روند ابتلاء و بستری در بیمارستان‌ها دانست و افزود: در صورتی که به این مسائلی بی‌توجهی شود شاهد مرگ عزیزانمان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از اصناف همچون آرایشگاه‌ها به دلیل رعایت موازین بهداشتی اقدام به تعطیلی نشده است، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی هم به افرادی که علائم بیماری داشت استراحت دهند و بعد از درمان به محل کار برگردند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false