×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین وضعیت «بایدن» و «ترامپ» در میان مردم به تفکیک رسانه‌ها

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ریل کلییر پالیتکیز، بر اساس نظرسنجی‌های کلی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حال حاضر از حمایت ۵۱.۹ درصد از رای دهندگان این کشور برخوردار است.

بر همین اساس میزان حمایت از «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوریخواه، نیز ۴۲.۱ درصد است.

هر چند در مقیاس کلی، میزان حمایت از بایدن بیش از ۹ درصد بیشتر از ترامپ است اما در نظرسنجی‌هایی که رسانه‌ها و موسسات افکار سنجی مختلف انجام داده‌اند این عدد متفاوت است.

بر همین اساس در نظرسنجی مشترک ای بی سی نیوز و واشنگتن پست میزان فاصله بایدن از ترامپ ۱۲ درصد است. در نظرسنجی اکونومیست و یوگاو میزان اختلاف ۹ درصد است.

در نظرسنجی هیل و موسسه هریس ایکس، فاصله بایدن از ترامپ ۵ درصد است. نظرسنجی فاکس نیوز نیز میزان فاصله بایدن از ترامپ را ۱۰ درصد نشان می‌دهد.

در نظرسنجی مشترک رویترز و Ipsos میزان اختلاف ۱۲ درصد است. در نظرسنجی سی ان بی سی و موسسه چنج ریسرچ فاصله بایدن از ترامپ ۱۰ درصد است.

موسسه راسموسن میزان فاصله بایدن از ترامپ را بر اساس نظرسنجی‌های خود ۱۲ درصد اعلام کرده است.

نطرسنجی جی تن ان و موسسه RMG ریسرچ فاصله دو نامزد را ۸ درصد نشان می‌دهد. نظرسنجی موسسه Survey USA نیز نشان می‌دهد که حمایت از بایدن ۱۰ درصد بیشتر از ترامپ است.

نظرسنجی مشترک IBD و TIPP نیز فاصله دو نامزد را فقط ۳ درصد نشان داده است. در نظرسنجی ان بی سی نیوز و وال استریت ژورنال نیز فاصله بایدن از ترامپ ۱۴ درصد است.

در این میان هر چند در نظرسنجی‌های کلی بایدن جلوتر از ترامپ است اما در برخی از ایالت‌ها همچون آریزونا، جورجیا و تگزاس ترامپ در نظرسنجی‌ها وضعیت بهتری از بایدن دارد.

بر همین اساس در آریزونا ترامپ ۴ درصد جلوتر از بایدن است.

در جورجیا فاصله ترامپ از بایدن ۲ درصد است و در تگزاس نیز نامزد جمهوریخواهان ۵ درصد جلوتر از رقیب دموکرات خود است. اما در نیوجرسی بایدن ۱۵ درصد بیشتر از ترامپ رای دارد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false