۲۵ باند قاچاق موادمخدر در استان بوشهر متلاشی شدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۵ باند قاچاق موادمخدر در استان بوشهر متلاشی شدند

به گزارش چغادک نیو؛ ارسطو ترکمان‌منش با تاکید بر مقابله شبانه‌روزی با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: نیروهای مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج و نیروهای مردم نهاد در مقابله با مواد افیونی مخدر فعالیت می‌کنند که خدمات آنان در خور تحسین است.

وی، از متلاشی شدن باندهای کلان مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد: در نیمه نخست امسال با متلاشی شدن ۲۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط مختلف استان بوشهر ۸٫۱ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه “بیش از ۶۵ درصد این میزان مواد مخدر در مسیر دریا و سواحل استان بوشهر کشف شده است” گفت: ۵ تن مواد مخدر در مسیر دریا و قبل از رسیدن به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر کشف شد.

ترکمان‌منش با بیان اینکه “قاچاقچیان مواد مخدر در ترانزیت مواد مخدر از طریق دریا  تا قبل از رسیدن به مقصد متلاشی و ناکام شدند” خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال اداره کل اطلاعات استان بوشهر با درایت و هوشیاری بیش از ۳٫۸ تن مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کرد.

وی از کشف ۳٫۴ تن مواد مخدر توسط پلیس مبازره با مواد مخدر استان بوشهر در مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: در نیمه نخست امسال ۹۰۰  کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروهای پایگاه دریابانی و مرزبانی و سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش نیروهای مرزبانی استان بوشهر در عملیات مشترک با نیروی انتظامی هرمزگان در پارسیان گفت: در این عملیات بیش از ۳۶۸ کیلوگرم انواع مخدر کشف شد.

ترکمان‌منش  از دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در نیمه نخست امسال خبر داد و خاطرنشان کرد:در انجام عملیات‌های مختلف یک‌هزار ۶۳۴ نفر مجرمان در ارتباط با مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان بوشهر شده‌اند.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false