پیگیر رفع مشکلات جزیره خارگ و شهرهای چغادک و عالی‌شهر هستیم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
false
true
پیگیر رفع مشکلات جزیره خارگ و شهرهای چغادک و عالی‌شهر هستیم

به گزارش چغادک نیوز؛ عباس جمشیدی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرهای چغادک، عالی‌شهر و خارگ اظهار داشت: مصوبات این نشست‌ها باید به صورت جدی دنبال شود و برای تحقق مصوبات همه مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی رفع مشکلات مردم را یک اولویت بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در نشست‌های قبلی مصوباتی را برای بهبود وضعیت شهرهای چغادک، عالی‌شهر و خارگ داشتیم که پیگیری این مصوبات نقش مهمی در رفع مشکلات مردم این شهرها دارد.

فرماندار شهرستان بوشهر اضافه کرد: در زمینه آب و فاضلاب و حوزه خدماتی صورت گرفته است ولی آنگونه که ما انتظار داریم نیست و باید بیش از قبل این مسائل دنبال و پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه کار مردم را با تمام ظرفیت و توان پیگیری و دنبال می‌کنیم تصریح کرد: ما ثابت کردیم که هدف ما تنها انجام کار است و به هیچ وجه کار را روی زمین نخواهیم گذاشت.

جمشیدی افزود: نهضت خوبی برای کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم در شهرستان بوشهر راه افتاده است و مواردی که مصوب شده یا اجرایی شده و یا اینکه در دست اجرا است.

وی با اشاره به انتظارات مردم از مسئولان، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا در زمینه رفع مشکلات مردم در سریع‌ترین زمان اقدام کرده و زمینه رفع مشکلات مردم را فراهم کنیم.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false