×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دمای هوای استان بوشهر از فردا روند کاهشی خواهد داشت

به گزارش چغادک نیوز؛ پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز و فردا غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده غالب در سطح استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: از ظهر فردا تا اوایل روز شنبه با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا، سواحل استان و خلیج فارس بویژه سواحل مرکزی و جنوبی استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: احتمال وقوع گرد و خاک محلی در برخی مناطق استان نیز طی این مدت وجود دارد.

وی افزود: امروز در ساعاتی از وقت بعدازظهر تا اوایل شب در قسمت‌هایی از ارتفاعات شرقی، به‌طور موقت بر پوشش ابر افزوده می‌شود و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین دمای هوا از فردا (پنجشنبه) روندی کاهشی خواهد یافت.

وی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در ساعاتی از وقت بعدازظهر تا اوایل شب در برخی نقاط بخصوص در ارتفاعات استان همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی اضافه کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در ارتفاعات شرقی طی ساعاتی از بعدازظهر و شب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا نیز بین ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false