درب اداره کل یکی از دستگاه های اجرایی استان قفل و زنجیر شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
درب اداره کل یکی از دستگاه های اجرایی استان قفل و زنجیر شد

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد که روز گذشته  بدستور مدیر کل یکی از دستگاه های اجرایی استان بوشهر درب خودرویی این اداره کل در ساعات اداری؛  قفل و زنجیر شده است که بازتاب زیادی را در سطح استان به همراه داشته است.

گفته و شنیده می شود بعد از اینکه اداره کل بازرسی استان بوشهر به برخی از پرونده های مالی این اداره ورود کرده و باعث بازداشت موقت و تعلیق یکی از پرسنل این اداره کل شد، بین مدیرکل و یکی از مدیران قسمت ها تنش های کاری بوجود آمده است که باعث تعیین سرپرست از سوی مدیر کل و در نهایت با ورود دفتر مرکزی در تهران، موجبات رد تصمیم اتخاذ شده و  ابقا این مدیر را در پی داشته است.

هم اکنون این دستگاه اجرایی با وجود فعالیت های چشمگیری که در راستای خدمات رسانی به محرومان در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران را بر عهده داشته است، دستخوش اتفاقات و حواشی درون سازمانی است که پرداخت حقوق پرسنل بصورت مساعده  نیز یکی از نمونه های بارز آن می باشد.

وجود مسائل و حواشی داخلی در این اداره کل در حال حاضر به فضای مجازی نیز کشیده شده و در شرایط فعلی مملکت باعث سوء استفاده افراد معاند نظام خواهد شد که شایسته یک نهاد انقلابی نبوده و شایسته است مدیرکل، با تدبیر از آن رهایی یافته و در شرایط کنونی کشور با تمرکز بهتر به خدمات رسانی بیشتر به مردم معطوف شوند.

این پایگاه خبری حق اعلام جوابیه از سوی این دستگاه اجرایی را محفوظ دانسته و آمادگی خود را جهت انتشار آن اعلام می دارد./انتهای پیام

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false