هیئت تعطیل نیست/ همیاری موکب‌ها با مدافعان سلامت در استان بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هیئت تعطیل نیست/ همیاری موکب‌ها با مدافعان سلامت در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز،  کرونا در کنار تمام بلاها و مصیبت‌هایی که با خود به کشور آورد، اما در پشت پرده اتفاقات خوبی را رقم زد، اتفاقاتی که شاید پیش‌تر تا این حد دیده نمی‌شد اما این روزها دیگر برای همه مردم و حتی مسئولین قابل‌توجه است.

از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، موکب داران بوشهری نیز با انجام اقدامات مختلف در حال مقابله با ویروس کرونا و همیاری با مدافعان سلامت هستند.

در این شرایط تقریباً تمام گروه‌های جهادی، مردمی و خیریه‌های استان بوشهر و موکب داران با همدلی و یک‌رنگی در کنار یکدیگر قرار گرفتند و برای شکست این ویروس منحوس همراه با مدافعان سلامت در قالب گروه‌های کوچک و بزرگ در میدانی جهادی با یکدیگر هم‌صدا شدند.

موکب سیدالشهدا دلوار استان بوشهر یا موکب عمود ۷۳۶ جاده نجف کربلا، نیز یکی از همان گروه‌ها است که به یاری نیروهای درمانی و مردم آمده‌اند و خدماتی را به مدافعان سلامت ارائه می‌کنند.

پخت غذا به مدت هفت روز برای مدافعان سلامت

رئیس شورای بخش دلوار اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضرورت مقابله با این ویروس و با توجه به اینکه امسال امکان حضور و برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از زائرین اربعین نیست موکب سیدالشهدای دلوار تصمیم گرفته امسال به جای طبخ غذا برای زائرین اربعین این کار را در جبهه مبارزه با کرونا انجام دهد.

علی نعمتی افزود: موکب سیدالشهدا دلوار استان بوشهر همان موکب عمود ۷۳۶ جاده نجف کربلا قصد دارد از ۲۳ ماه صفر به مدت ۷ روز پخت غذا برای مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر را بر عهده بگیرد.

همراه مدافعان سلامت هستیم

مسئول موکب سیدالشهدای دلوار نیز گفت: موکب سیدالشهدای دلوار در ایام اربعین به زائران اباعبدالله (ع) خدمات ارائه می‌داده است ولی امروز با وجود شیوع این بیماری، به مدافعان سلامت و داوطلبین این عرصه با طبخ غذا یاری می‌رساند.

ماشاالله سلیمانی اظهار داشت: خادمان موکب سیدالشهدا دلوار استان بوشهر همان موکب عمود ۷۳۶ جاده نجف کربلا در روزهای نهم و دهم محرم امسال نیز طبخ غذای مدافعان سلامت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر را بر عهده داشتند.

هیئت‌ها هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شوند و زیر بیرق سید الشهدا حضرت امام حسین (ع) فعالیت‌های خود را به شیوه‌ها و روش‌های مختلف ادامه می‌دهند.

منبع : مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false