×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰ مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا مجهز شد

به گزارش چغادک نیوز: سعید کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ۵۰۰ تخت بیمارستان‌های این استان برای بیماران مبتلا به ویروس کووید ۱۹ اختصاص دارد اظهار داشت: در این راستا ۲۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان بوشهر فعال است که ۷۰ تخت آن به بیماران کرونایی اختصاص دارد.

دبیر ستاد مقابله با بیماری کرونا استان بوشهر از تجهیز ۲۰ مرکز جامع سلامت استان بوشهر به امکانات غربالگری کرونا خبر داد و بیان کرد: در راستای مقابله با کرونا همه امکانات استان بوشهر بسیج شد که تاکنون عملیات‌های مختلفی  اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بهره‌برداری از طرح آموزش مقابله با کرونا در جامعه عشایری استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح دستورات آموزشی بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا ارائه شد و ۴۵۰ عشایر کوچ‌رو استان بوشهر تحت پوشش طرح غربالگری قرار گرفتند.

کشمیری با اشاره به تجهیز  ۵۵۹ اتاق پزشک و دندانپزشک استان بوشهر به امکانات غربالگری مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون ۲ آزمایشگاه در بوشهر راه‌اندازی شده و به‌زودی ۲ آزمایشگاه دیگر در برازجان و منطقه جنوب استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی، با قدردانی از مشارکت فعالان اقتصادی، صنعتی و تجاری استان بوشهر مقابله با کرونا گفت: علاوه بر مشارکت فعالان اقتصادی بوشهر، صنایع پتروشیمی استان بوشهر ۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت کردند که در خرید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا هزینه شد.

بیشتر بخوانید

دبیرستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تکمیل‌شدن اورژانس و بیمارستان شهدای هسته‌ای با تلاش استاندار بوشهر افزود: در این راستا وزارت بهداشت برای تسریع در افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختی شهدای هسته‌ای بوشهر کمک‌های قابل توجهی کرده است که امید می‌رود قبل از فصل پاییز افتتاح شد و  برای بیماران کرونایی مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام/۱۹۰/س

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false