×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رانندگان تاکسی و صنوف بوشهری آسیب‌دیده از کرونا وام با بهره ۴ درصد می‌گیرند

به گزارش چغادک نیوز: ابوذر دهدار در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر رعایت همه جانبه مردم در مقابله ویروس کرونا اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در محافل عمومی باید خود و جامعه را مقابل ویروس کرونا مصون نگه داریم.

وی با قدردانی از مردم فهیم بوشهر در رعایت پروتکل بهداشتی افزود: با توجه به اینکه ویروس کرونا همواره در جامعه در کل جهان وجود دارد باید فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت اصولی بهداشتی به عنوان یک وظیفه را در دستور کار همه مردم قرار بگیرد.

رئیس شورای شهر بوشهر دریافت خدمات شهری در شهرداری بوشهر را منوط به  استفاده از ماسک دانست و تاکید کرد: با توجه به نقش ماسک در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده اجباری از ماسک در شهرداری و سازمان‌های وابسته مورد توجه قرار دارد و بر این اساس شهروندان بدون ماسک نمی‌توانند خدمات شهری دریافت کنند.

دهدار با تاکید بر رسیدگی و حمایت از کسبه و اصناف آسیب دیده از کرونا گفت:در این راستا  به رانندگان تاکسی و کیوسک‌داران، واحدهای تجاری، تفریحی و خدماتی تحت قرارداد با شهرداری بوشهر آسیب دیده از کرونا تسهیلات بانکی با نرخ ۴ درصد پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه صنوف مختلفی در جریان بروز کرونا آسیب دیدند افزود: مشاغل گوناگونی در ایام پر رونق  به ویژه طی دو ماه پایانی سال خسارت دیدند که توجه به  این کسبه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر بوشهر  با اشاره به در دوران  بازگشت فعالیت کسب و کار  و بروز موج دوم ویروس کرونا در استان بوشهر تاکید کرد:  اکنون برخی از شهرهای استان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که در این راستا کسب و کارها نیازمند حمایت بیشتری هستند.

بیشتر بخوانید

وی تمدید جایزه خوش حسابی، فرصت دو ماه برای چک‌های سررسید شده و معافیت اجاره اماکن تجاری، تفریحی و خدماتی تحت مالکیت شهرداری را از جمله تسهیلات فراهم شدن برای کسبه و صنوف خدماتی تحت پوشش شهرداری بوشهر دانست.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false